Vyhlídka Baba a Hluboká nad Vltavou

 Ahoj, na Velký pátek jsme s mamkou vyrazily do Hluboké nad Vltavou a na vyhlídku Baba.

Na vyhlídce jsem byla v únoru. Teď to bylo daleko veselejší, protože okolo všechno kvetlo :) Více fotek ZDE 🍅. Dopředu se omlouvám za šmouhy na foťáku. Nejsou na objektivu, ale uvnitř :( Čistila jsem ho zvenku, zevnitř, ale bohužel bez výsledku :(

Bohužel, fotky znovu od konce. Velikonoční výzdoba v Budějovicích




Nádherná magnólie




Za scénou :D

Byla jsem požádána o vyfocení sympatických rodinek










Parádní povzbuzení do kopce a z kopce :D



Pařezy ve Vltavě


Vypadá to, že cesta končí, ale opak je pravdou. Vede doprava :D

Ztrouchnivělý strom

Jaterník podléška si cestu našel :)



Byly to dva krásné dny. Vyšlo nám parádní počasí. V sobotu už byla obrovská zima. Ještě, že jsme byly doma :D. Celkem jsme ujely asi 50 km. Ale nebojte, všechno je v okolí Budějovic a dá se tam v pohodě dojet, akorát jsme si dělaly schválně zajížďky, abychom se projely :) Z ČB do Hluboké vede krásná rovná cyklostezka po obou březích Vltavy. Rozhodně doporučuji výše uvedená místa navštívit. Určitě se vám budou líbit :) 

Komentáře

  1. To muselo byť naozaj super! :D Fotky sú naozaj nádherné <3 Tiež tu máme v okolí pár pekných miest :)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem ráda, že vám vyšlo počasí a hezky jste si to užily :) fotky jsou skvělé, hlavně magnolie se zámkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, počasí vyšlo naštěstí parádně :) Moc děkuji <3

      Vymazat
  3. Hluboká je krásná snad v každém ročním období :) Pěkné fotky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou :)! Nikdy nezklame :) Děkuji <3

      Vymazat
  4. Krásné fotky :) Do Hluboké bych se taky někdy ráda podívala :) A asi taky v takovém ročním období.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Hluboká nezklame v žádném ročním období :)

      Vymazat
  5. Kouzelné fotky, připomnělo mi to náš výlet na Hlubokou minulý rok, bylo tam překrásně :). Akorát jsme při prohlídce museli mít ještě roušky a to ve třiceti stupních nebylo nic moc :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3 Hluboká je kouzelná :) Jejda, to musel být masakr :D

      Vymazat
  6. Krásné fotky, Hlubokou mám hrozně ráda :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, a šmouhy moc nevnímám, krásné ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3 občas jsou vidět více, občas méně :)

      Vymazat
  8. Krásné fotky :). U Hluboké jsem byla loni, ale jen jsme si prošli areál :).

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné fotky :). U Hluboké jsme loni byli, ale jen v areálu :).

    OdpovědětVymazat
  10. Šmouhy nevidím, asi nemám dost kvalitní ntb, ze kterého bych to poznal. :-D V Hluboké jsem ještě nebyl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nejsou moc vidět :D Asi jak o nich vím, tak je vnímám více. Tak to musíš co nejdřív napravit!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky