Rozkvetlé fotky

 Ahoj, v dnešním článku bych Vám ráda ukázala spoustu rozkvetlý fotek z třešňové aleje, od koníků a z Budějovic. Doufám, že se Vám budou líbit :) 

Třešňová alej (všechny fotky naleznete 🍅 TADY):











Alej znáte z designu blogu :D

Fotky od koní (všechny naleznete 🍅 ZDE): 















Jurášek 💓





Prvomájová 💋🌸🍒
Jurda nesnáší pusinky, ale ten den mi je dovolil, jako by tušil, že se na prvního máje dávají :D


Fotky z ČB: 












Fotila jsem a kolemjdoucí paní mi řekla, že mě vyfotí :)










Na závěr přikládám fotky od koníků :) 


Polední šlofík 😴💤

A pak že vždycky jeden stojí a hlídá :D


Jurášek 💛

Poslední dvě fotky fotila kamarádka

Děkuji moc všem, kteří měli trpělivost a došli až na konec! Moc si toho vážím :) Mějte se krásně! 🌸

Komentáře

  1. Moc krásné fotky :)
    Do Českých Budějovic se chystám za dva týdny, tak doufám, že taky něco pofotím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jurášek v západu Slunce, nádhera! Měj se fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koníci jsou úžasní a rozkvetlé obrázky jakbysmet! U nás to kvete stejně růžově, jako v Českých Budějovicích a jak to pomalu opadává, pod stromy je hotové růžové moře, je to vážně nádhera... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3 růžové moře jsem bohužel kvůli nemoci nestihla, ale ségra mi ho vyfotila v Praze. Je to nádhera <3

      Vymazat
  4. skvělé fotky jako vždy :) ty sakury jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  5. WOW! Dokonalé fotky😍Fakt nádherne fotíš♥️

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky