Stromovka a Vrbenské rybníky

 Ahoj, v následujících dvou článcích bych Vám chtěla povyprávět o cyklovýletech, které jsme s mamkou uspořádaly o velikonočním týdnu. Na většině míst jsem nedávno byla. Můžete tu dohledat články.

Na Zelený čtvrtek mi škola končila ve 12 a v pátek byl státní svátek, proto jsme se s mamkou domluvily, že za mnou přijede do ČB a uděláme si výlety na kole po okolí. Dnešní fotočlánek bude o čtvrtečním výletě, kdy jsme navštívily budějovický park Stromovka (ano, i v Budějkách je Stromovka :D) a Vrbenské rybníky na konci města. U rybníků byl obrovský řev od racků a dalších vodních ptáků. Sednout si a jen tak si číst by tam opravdu nešlo :D Všechny fotky naleznete tradičně ZDE 🍅.

Fotky se mi bohužel přeházely. Vrbenské rybníky








Kachny znovu pózovaly :) 








Krásné narcisky u atletického stadionu. Každý týden jsem je chodila sledovat, jestli už vykvetly :D





Pejsek ve Stromovce chtěl chlapečkovi ukrást boty :D Majitel stihl rychle zasáhnout :D


Navštívili jste některá z těchto míst? Jestli ne, rozhodně doporučuji :). Všude se dá krásně dojít, nebo dojet na kole, či MHD.

Komentáře

  1. ty kachny jsou skvělé :D moc krásně zachyceno :) a ten pejsek, to mě vážně pobavilo :D :D kouzelné okamžiky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to, jakoby závodily, kdo s koho :D Pejsek byl zlatý :D <3 bylo to krásné :)

      Vymazat
  2. A já myslela, že článek bude o pražské Stromovce... lol. Tak jsem zase o něco chytřejší a už budu vědět, že mají Stromovku i jinde. :D :D

    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V minulosti jsem také myslela, že je Stromovka jen jedna :D

      Vymazat
  3. Moc krásné fotky, muselo to být super :). Místa jsem nenavštívila, mám je hodně daleko :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky😍😍 psík ma fakt pobavil😂🤣

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, ty kačenky jsou roztomilé ♥ Nebyla jsem ani v pražské, ani brněnské Stromovce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3 ona je i brněnská? To je Stromovek! :D

      Vymazat
  6. moc povedené fotky :) bohužel nenaštivila to jste si museli moc moc užit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)! Až pojedete kolem, určitě doporučuji navštívit ;)

      Vymazat
  7. Panejo, je to tam moc krásný. Já nebyla ve Stromovce ani v Praze, natož v Budějkách :-D Musím to napravit, aspoň tu Prahu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Opět úžasné fotky :). Nenavštívila jsem nic, máme to daleko :/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :)! Určitě se někdy vydáte k nám na jih :)

      Vymazat
  9. Hezké fotky. :) Je fajn, že si mamka udělala výlet za tebou a ještě na kole. Já jsem si dovezl kolo na kolej asi až ve druháku nebo třeťáku? Ale hodně jsem ho využil! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky