Hrad Kašperk

 Ahoj, v posledním článku z jednodenního výletu po Šumavě se podíváme na hrad Kašperk. Prohlídku jsem nestihla, ale přístupná byla jen jedna věž. Zajímavé bylo, že se za vstup na nádvoří nic neplatilo (prohlídka byla samozřejmě placená). Hrad byl hezký, ale Rabí se mi líbil(o) (jak se to skloňuje? :D) více. Byli jste někdy na Kašperku? 



Pod hradem se pásly kozy :) 


Hezký výhled

Zajímavý rozcestník


Malé dělo, které je funkční. Viděla/slyšela jsem to na vlastní oči/uši :D


Děkuji za Vaši návštěvu. Mějte se moc hezky :). Více fotek z Kašperku najdete 🍅 TADY.

Komentáře

  1. Mně se na Kašperku moc líbilo, byli jsme i na prohlídce a bylo to super :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny hrad, tam by som šla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kašperk jsem navštívil za mlhy, která by se dala v některých okamžicích krájet. Ale výhled z věže směrem kde se to trochu protrhávalo byl stejně pěkný. Tehdy tam byly tůším dva okruhy s různou tématikou a na nádvoří se opravdu neplatilo. Dělo si nepamatuju. Hlavně že se ty výlety povedly. Ne jako můj letošní burčák, který jsem neuhlídal, a dnes po menší ochutnávce skončil v bečce se švestkovým kvasem. Naštěstí mám ještě nějaké hrozny, které jsem nechával na konzum, dám si tedy opravu. Měj se a zase někdy příště.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, škoda mlhy. My měli hroznou na Boubíně asi 10 let zpátky. To mě mrzí :/ taky se měj hezky a díky za návštěvu!

      Vymazat
  4. za sebe mohu doporučit ještě návštěvu Pustého hrádku, ze kterého je úžasný výhled na Kašperk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, viděla jsem šipku, která k němu vedla :).

      Vymazat
  5. Na Kašperku jsem nikdy nebyla, fotky jsou moc pěkné ♥♥

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotky :) Na Kašperku jsem nikdy nebyla. Ale myslím, že Rabí se mi taky líbilo trochu víc.

    OdpovědětVymazat
  7. Na Kašperku jsem nikdy nebyla :) Naposledy jsem byla teď v sobotu na zřícenině hradu Lanšperk, který je volně přístupný s malou vyhlídkovou plošinou :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tomto hradu slyším poprvé, vypadá zajímavě, díky za tip :)

      Vymazat
  8. Krásné fotky, opět se kochám! Docela by mě zajímalo, kolik hradů a zámků je v republice, protože je jich tolik, co jsem ještě neviděla :D
    Naposledy jsme přespávali na Krašově - a to byl úžasný zážitek! Musím doporučit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3 téda, o Krašově slyším poprvé. Číslo by mě taky docela zajímalo :D

      Vymazat
  9. Na Kašperku jsem byla :). Moc pěkné :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky