Telč

 Ahoj, ještě než se vrhneme na články o Holandsku, ráda bych Vám ukázala pár fotek z cyklovýletu do Telče.  

Každoročně jezdím s tetou a sestřeničiným (krásné slovo :D) synem (12 let) na konci prázdnin na kole do Telče, kde si dáme pizzu a tím zakončíme letní prázdniny (já je naštěstí ještě necelý měsíc mám). Nebylo tomu jinak ani letos. Vybrali jsme si poslední srpnový pátek. Vyjeli jsme po obědě. Počasí vyšlo krásně 🌞 Po pizze jsme se prošli parkem a teta navrhla, že bychom se mohli projet na lodičce. Souhlasili jsme. Bylo to spontánní a parádní. Nikdy předtím jsem nepádlovala, Staník taky ne, ale ujal se toho. Za chvilku se dostal do rytmu a šlo mu to hodně dobře. Pak jsem si to zkusila taky, ale teda velká bída :D Potom jsme si dali výbornou zmrzlinu a jelo se domů. Za zády se nám honily mraky, doufali jsme, že to stihneme. Začalo pršet asi 2 kilometry před koncem. Pršelo asi tak 2 minuty a pak zase klid :D prostě jsme domů nemohli přijet suchý :D. Celkem jsme ujeli 30 km a moc si to užili. Těším se na příště :) Omlouvám se za horší kvalitu fotek - foceno mobilem.
Díky za přečtení. Mějte se krásně! :)



Někdo ztratil značku


Máme tu i staré telefonní budky :D ale bez telefonu, už je vypojený




Parádní lavička :)







Na loďce











Krásná obloha :) 







Komentáře

  1. Panejo, to byla aktivní dovolená. Na kola bych ještě letos chtěla, ale asi se tak nestane. :-) Ty fotky jsou krásně a do Telče bych se velice ráda podívala! Jdu si udělat seznam míst, kam pojedu s přítelem, když budeme mít volno. ♥ Jinak ta lavička je parádní, to jsem ještě neviděla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Telč je kouzelné město, určitě navštivte <3 také jsem takovou lavičku viděla poprvé :)

      Vymazat
  2. I z mobilu hezké fotky :) Já jsem letos vlastně vůbec na kole nebyla :D A ty toho máš odježděné tolik... No měli jste fajn zakončení prázdnin :)

    OdpovědětVymazat
  3. Telč a jeho krásné náměstí :) mobil ti fotí moc hezky ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný výlet :) Tá značka na strome, to som sa musela smiať :D

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou moc krásné, jsi dobrá, že jsi zkusila to pádlování :D Bezva, že jsi měla s sebou takového malého šikovného parťáka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) zkusila, ale bylo to fakt špatné :D ještě, že tam byl Standa

      Vymazat
  6. To muselo být parádní :). Já už pádlovat zkoušela a moc mi to nešlo :D. Aspoˇ, že jste nezmokli :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to super :) jsem ráda, že nejsem jediná, komu to nešlo :D sice trochu jo, ale jen chvilku :D

      Vymazat
  7. Příroda jak malovaná. V Telči jsem nikdy nebyla, ale určitě je tam moc krásně. Hlavně se mi líbí jejich barevné náměstí :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až budeš někdy poblíž, tak se tam určitě zastav. Je to tam nádherné, náměstí je telčskou dominantou :)

      Vymazat
  8. Krásné fotky, líbí se mi ta "knihlavička". :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky