Plány

 Ahoj, dnešní článek bude spíše takový informační, kde vám řeknu, jaké mám plány na září.

Článek je přednastavený, touto dobou se asi vracím z Holandska. Moje milované dvojče totiž odjíždí na půl roku do Holandska na studijní pobyt Erasmus. Přijede na Vánoce, pak se tam zase vrátí a bude tam do února. Takhle dlouho jsem bez ní ještě nikdy nebyla. Vím, že se mi bude hodně stýskat. V 1. ročníku na střední jsem bez ní byla poprvé delší dobu - týden. Jela jsem na lyžák, ona ne, protože má problémy s koleny. Po pár dnech se nám oběma začalo stýskat. Byly jsme na sebe hodně fixované, všechno dělaly spolu - škola, koníčky, všechno jsme měly stejné. Vše za mě zařizovala, je to můj bodyguard. Nikdy nezapomenu, jak mi říkala, že se musím osamostatnit, že mi nebude celý život stát za pr.... :D Nakonec jsem se samozřejmě osamostatnila, každá jsme měly jinou brigádu, koníčky, ale stále jsme spolu bydlely, chodily do školy. Odloučení přišlo po maturitě, kdy ségra odešla studovat do Prahy a já do Budějovic. Přes školní rok se vídáme jen o víkendech, vždy se na sebe moc těšíme, ale teď to bude něco úplně jiného, nového. Půl roku je dlouhá doba. Bude to náročné, ale moc jí to přeji. Studuje ČZU, v Holandsku mají nejlepší farmy, moc se tam těší, věřím, že to pro ni bude velký zážitek a zkušenost. Nepochybuji, že to všechno zvládne. Sama zvládla letět do Turecka, byl to její první let, lidi předtím v životě neviděla, do toho ještě zrušený let, cestování přes Německo, všechno to zvládla, vím, že to zvládne i teď.
Chtěla tam letět, ale dlouho se rozhodovala, na poslední chvíli jsou letenky hodně drahé, takže vyjde skoro výhodněji, když ji tam dovezeme. Letos jsme nikde celá rodina nebyli, tak si uděláme společnou dovolenou. Aspoň s ní budeme o pár dní déle :). Potom se samozřejmě těšte na články s fotkami :).

Jaké mám další plány na září? Jelikož jsem na vysoké, škola mi začíná až na konci září, takže mám ještě pár dní volna, jupííí! V půlce září mě čeká poslední cateringová akce, catering mám už několikátý rok jako brigádu a moc mě to baví. Občas je to náročné, být na nohou 12 hodin, dlouho do noci, ale jak říkám, baví mě to :). Dva víkendy strávím v Budějovicích, kde mě čeká trenérský kurz (tenis). Už budu mít papír na trénování dětí. Jinak budu chodit na koně, hrát tenis, péct, číst si a snad i trošku odpočívat :D, popř. se připravovat do školy. Potom samozřejmě sepíšu ohlédnutí za prázdninami. 

Doufám, že se máte dobře. Moc děkuji za přízeň. Na závěr přikládám fotky, které se mi shromáždily v telefonu. Těším se na Vás u dalšího článku :)!

Po dloouhé době (roce a půl) na hřbetě. Nejezdím na nich, protože jsou staří a mají špatná kopýtka. Sedla jsem si jen na pár minut ve výběhu. Chodíme na procházky na ruce (= na vodítku).

Jurášek 💛

Ťapinka :)

S Hančou - poznáte, která jsme která? :D

Na tenise



Komentáře

  1. Snáď sa ti plány vydaria :) Tie prázdniny ti trochu závidím, ja idem do školy už zajtra :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Přeji úspěšný vstup do nového školního roku :)

      Vymazat
  2. Jsi taková činorodá, to se mi moc líbí.
    Tak šťastný start ve škole.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :) jo jo, mám toho dost, nesnáším nudu, někdy z toho padám, s prominutím, na hubu :D

      Vymazat
  3. Hezké fotky :) Já myslím, že vás rozeznám :) Mně by se taky stýskalo po bráchovi (po obou) a to ani nejsme dvojčata. Dovolená je super nápad :) Na článek se těším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zelené tričko, Hanča má na klíně Ťapku :)

      Vymazat
  4. No super, doufám, že jste si to v Holandsku užili! Ségře se tam bude určitě líbit :) Já tam byla před 8 lety v dubnu a líbilo se mi tam moc :) A neboj, to uteče ani nebudeš vědět jak :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to moc fajn :) připravuji články. Tak to jsem ráda, že to rychle uteče :)

      Vymazat
  5. přeji setře, ať se ve studiu v Nizozemsku daří a na fotky se moc těším :) před třemi lety jsem tam byla a tu zemi si naprosto za pár dní zamilovala :) ráda bych se tam někdy vrátila :) i tobě přeji šťastný start v dalším semestru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyřídím jí to, určitě bude moc ráda, díky :) moc se mi tam líbilo! Za pár dní vyjdou články :) moc děkuji <3

      Vymazat
  6. Ono to odloučení bude těžké a věřím, že pro obě strany, Však si o tom povíme za pár dní xD Doufám, že si Holandsko pořádně obě užijete :D Ségra tam jede v pravý čas, myslím, že uvidí zfarmařinu ze všech stran, obzvlášť, když tam teď protestovali proti vybíjení dobytka. Ale uvidí, jak to co funguje, tak i to, co ne :D
    Je super, že budeš moc ofiko trénovat děti, takových trenérů jako ty, které to baví, není nikdy dost :D
    Ty by ses někdy ráda někam za hranice ráda vydala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě Erasmujete :D doufám, že si to obě moc užijete :) Holandsko bylo krásné, za pár dní vyjdou články :) jo jo, nějaké protesty tam byly, bude to zajímavé :D ráda cestuji, ale na Erasmus asi ne. Je to na mě hodně dlouhá doba...

      Vymazat
  7. Neboj, ono to tak uteče, že se zase brzy uvidíte <3. A užijte si to v Holandsku na chvíli s rodinou :). Pěkné plány, máš toho opravdu dost :). My vyrážíme na víkend na Slovensko, tak se těším a jsem zvědavá, jak to s malým zvládneme :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to tam moc hezké, brzy vyjdou články :) jéé, tak to si moc užijte <3 těším se na články :)

      Vymazat
  8. Ty procházky musí být fajn, ráda bych někdy vyvencila kromě pejska i koníky :⁠-⁠)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem nastupoval do práce přesně 1. září po 2týdenní dovolené. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky