Koníci

 Ahoj, dnes Vám znovu ukážu pár nových fotek od koníků. Každý víkend mám podobný program - koně, tenis, pečení, rodina, popř. učení. Na všechno se vždycky moc těším 💗! Sotva to všechno stihnu :D. Do ČB si vlastně jezdím odpočinout :D.

U koníků vždycky udělám potřebnou práci (vykydám, vyčistím, nanosím vodu, zkontroluji ohradník...) a pak se mazlíme, často si u nich čtu, prostě pohoda :) na to se vždycky moc těším. Je také něco, na co se celý týden těšíte? 

Zatoulalo se tam i pár fotek z Budějovic. V pondělí bylo odpoledne krásných 17 stupňů (ráno ale velká zima!), tak jsem hned po škole vzala kolo a jela se na hodinku projet. Déle jsem kvůli tmě nemohla. Ujela jsem 20 km. Bylo to moc fajn, hezky jsem si pročistila hlavu, i když celou dobu šlapu jako blázen :D chci si dát trošku do těla, to mě baví :D

Jinak jsem byla domlouvat diplomovou práci v jedné místní škole. Tak jsem ráda, že to jde všechno podle plánu :) (radši ťukám :D)

Minulý týden mi přišel email od paní děkanky, který mě hodně překvapil. Šlo o rozhodnutí o udělení prospěchového stipendia za dobré známky! Udělalo mi to obrovskou radost! Vůbec jsem to nečekala. Co udělalo v poslední době radost Vám? :) 


Tady je mi fajn 💟


Moji oranžoví kluci :D


Můj Jurášek 😘









Vidíte vlak? :D


Děkuji za přečtení. Mějte se moc hezky :)! 

Komentáře

  1. Jéé, no ty jsi šikovná! Fotky jsou super :) Já se vždycky moc těším na úterý na volejbal :)) Jinak na každém dni je něco fajn, že jo? Vždycky se něco najde :) Koníci mi chybí, ale občas jdu s pejskem dozadu k ohradám a nějakého si pohladím :)) Ti huculové pořád nevychází!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) jo jo, je potřeba dělat si radost z maličkostí :) budete chodit v zimě do haly? My v sobotu zazimováváme kurty, tak pak budeme hrát v hale, ale tam je to na prd :( úplně jiný povrch, klouže to, je to rychlé, to je úplně jiný sport :/ vždycky se pak těšíme na jaro, až budeme zase na antuce :)
      To mě mrzí, že ti koníci zatím nevyšli, ale určitě to jednou vyjde!

      Vymazat
  2. to jsou tak úžasné fotky :) uklidňují, plné pohody :) a gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou zkrátka radosti :-)♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsi toho stihla opravdu hodně :D Věřím, že s diplomkou to půdje takto hladce i nadále a jestli si někdo zaslouží prospěchové stipendium, pak určitě ty :D Já se taky vždycky strašně moc těším na víkend - ať už to znamená, že jedu za rodinou, anebo mám ten luxus, že si udělám program podle sebe! A hrozně se vždycky těším, že vyrazím do lesa teď, když ho mám blízko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Tvořilko <3 jsi hodná :) já na víkend měla naplánováno zase spoustu aktivit, ale bohužel jsem je musela zrušit, protože jsem nemocná :(, ale tak aspoň jsem si odpočinula. Všechno zlé je pro něco dobré :D

      Vymazat
  5. Fotky krásné, podzimní :) a velká gratulace k získanému stipendiu! Určitě si to zasloužíš :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Sice v poslední době nesleduju pravidelně předpovědi počasí, protože mi je jedno jestli prší a nebo svítí, ale všiml jsem si, že v Budějovicích je podezřele teplé počasí. :-) Doufám, že z fotek někdy uděláš kalendář koníků. Tuhle se mi dostal do ruky jeden s vyslužilými koníky na odpočinku a nebylo to špatné. Zdravím po delší době. Mně dělá radost to, že mi podařilo udělat před zimou kostru okrasné skalky a nebylo to zase tak úplně jednochuhé, přotože všechny ty kameny na zídky jsem vlastnoručně nasbíral a přitahal. Byla to jediná věc, kterou jsem chtěl letos udělat, pergola před tím bude až na příští letní sezonu, zbytečně by na ni přes zimu pršelo, sněžit prý jen tak nemá. Měj se a užívej si stípka! Občas bych na net něco dal, aby se neřeklo, ale musím si zajet koupit vybavení se kterým to půjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, je tu hezky :) akorát si to teď nemůžu moc užít, protože jsem nemocná :( No vidíš, kalendář mě nikdy nenapadl, díky za tip :) To jsi šikovný, jak jsi to zvládl! Kup počítač a pusť se do psaní ;) díky za komentář, měj se hezky :)!

      Vymazat
    2. Hlavně se brzo uzdrav!

      Vymazat
  7. Opět krásné fotky, gratuluji ke stipendiu :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  8. Super fotky :). Některá odpoledne ještě bývá příjemné teplo :). A gratuluji ke stipendiu, jsi šikula! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, je pěkně :) jen si to teď nemůžu moc užít, protože jsem nemocná :( moc děkuji, Terko :*!

      Vymazat
  9. Koníci jsou jako vždy krásní, vůbec se nedivím, že se za nimi tak těšíš. :) Pane jo, jsi úžasná, to ti moc přeju, že se povedlo stipendium, zasloužíš si to! :) Já se vždycky těším na víkend hlavně díky tomu, že bude doma i Míša a s prckem si to užijeme oba, teď nás čeká vítání občánků, tak se na to moc těším, jsem zvědavá. :D
    Máma z Kolína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! To věřím, v jednom člověku to musí být mega náročné. Jéé, tak to si moc užijte :)!

      Vymazat
  10. Koníci jsou krásní, to by mne taky bavilo, mazlit se s nimi a odpočívat na vesnici v klidu. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc gratuluji ke stipendiu :-) Mě poslední dobou vyčistí hlavu procházky, a pak také nakupování :D Ať se ti ve škole daří ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky