Karlův Hrádek u Purkarce

 Ahoj, s mamkou máme každoroční tradici - na konci prázdnin jezdíme na kole kolem Budějovic.

Ani tento rok nebyl výjimkou, akorát už to bylo v průběhu prvního týdne semestru. Prvně jsme se posilnily v nádherné kavárně Háječek u planetária, kterou rozhodně moc doporučuji! Ceny sice vyšší, ale krásné prostředí a opravdu si pochutnáte :).

Naplánovala jsem navštívit ferratu za Hlubokou a pak Karlův Hrádek u Purkarce. V ČB je krásná cyklostezka, která vede až do Hluboké. Tam jsme jely po jednom břehu Vltavy, cestu zpět po druhém. Hluboká je od ČB po cyklostezce asi 10 km, ferrata je za Hlubokou ještě cca 9 km a hrad další 3 km. Ferratu jsme jenom zkoukly, nezkoušely. Lezly i malé děti, klobouk dolů! :) Potom jsme jely na zříceninu hradu, který nechal postavit Karel IV. Počasí vyšlo nádherně. V září jsem takové teplo snad ještě nezažila, vůbec si nestěžuji :). Byl to skvělý výlet. Ujely jsme přes 40 km a moc jsme si to užily 💗! 



































V jednom místě byla cyklostezka nesjízdná









Nenápadná garáž :D





Závory přes Vltavu











Děkuji za přečtení článku! Mějte se krásně a užívejte letního počasí :) 

Komentáře

  1. Vypadá to tam podle fotek moc krásně :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to byl parádní výlet, najely jste s mamkou pořádnou porci kilometrů. Na skálu nad řekou by mě nikdo nedostal ani v mládí, to by byl můj konec. Fakt nádherné fotky 😉👍

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné a kouzelné místo, jsem ráda že o něm vím. Děkuji za tip

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná tradice :). Moc pěkné fotky :).

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, vždycky jsem se chtěla po té cyklostezce projet, ale to už se mi asi nesplní.. Tahle tradice s tvojí mamkou se mi moc líbí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Tak toto místo vůbec neznám, ale vypadá to moc krásně! :-) Kéž bych takové cyklostezky měla i poblíž bydliště :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem tam byla poprvé :) místo jsem našla na mapách, když jsem plánovala trasu.

      Vymazat
  7. Počasí jste teda měli jako na objednávku :) Určitě jste si výlet s mamkou moc užily. Vypadá to na super trasu. A po cyklostezkách se jezdí skoro samo :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, počasí vyšlo parádně :) přesně jak říkáš, cyklostezky jsou super :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky