Podzim

Ahoj, minulý týden jsem využila posledních letních teplot, sedla jsem v Budějovicích na kolo a našla novou cyklostezku, na které jsem předtím vůbec nebyla! Vede až do Krumlova a větví se na další stezky. Jupíí, konečně budu mít kam jezdit, abych se nemusela stále opakovat :D i když teď už toho asi moc nenajezdím, ale hned jsem to napsala mamce, že budeme mít kam za rok jet :). Snad dáme Krumlov :). V nedaleké vesničce jsem jela kolem fotbalového hřiště a za ním byli koníci. Ti musí být asi zvyklí :D zrovna jim padl míč do ohrady. No jo, stane se :D. Pár foteček jsem nafotila také u svých koní. Omlouvám se za horší kvalitu, fotila jsem pouze mobilem.  

"Fotbaloví" koníci :D



Matýsek :) 





Na návsi je spousta kaštanů, tak snad si půjdou děti nasbírat :) 



Kamarádka si koupila nové sekačky :D jsou opravdu mini



Koníci a fotbal :D Omlouvám se, fotky se mi přeházely :/




Majestátní javor










Zítra jedeme do ZOO (o týden se to posunulo), kde si zkusíme být ošetřovateli. Moc se těšíme, snad vyjde počasí :). Pak samozřejmě napíšu článek ;). 

Díky za přečtení, mějte se krásně! :) 

Komentáře

  1. Pěkné barevné podzimní fotky a kamarádky sekačka, to je paráda 😀😁😀

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně barevné :). Já letos našla jen jeden kaštan, který vypadl přímo přede mě na chodník a ještě u toho praskl :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky barevného podzimu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný podzim :) Novou cyklostezku ti závidím. Já se minule taky vydala hledat nové cesty na kolo, ta moje trasa mě už trochu omrzela :D Doufám, že jste si to v ZOO moc užili!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A našla jsi nějakou novou? :) ZOO byla super, jdu napsat článek ;)

      Vymazat
  5. Moc hezké fotky! Super sekačky na trávu :D Jinak já jsem jednou chodila na ranč, který byl vedle golfového hřiště, tak jsem tam furt sbírala míčky a nosila je domů jako suvenýry :D
    S tím kolem tě obdivuju, já na to nějak nejsem :D Já jen tak v létě na volejbal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Terry :)! Ty jo, ještě, že je nesežrali :D každý jsme na něco jiného ;)

      Vymazat
  6. Ono s tím podzimem je to pořád, jak na houpačce, člvoěk si pořád užívá nadstandartních teplot! A když máš po ruce ještě kolo, tak toho člověk rázem stihne objet :D Mně vždycky udělá obrovskou radost, když objevím něco nového - ať už je to cyklostezka, nový obchůdek nebo třeba zajímavý strom :D Krásné fotky jakovždycky, jeden by nepoznal, že jsou foceny "jenom" mobilem :D ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám radost z maličkostí :) <3 moc děkuji za komentáře :*

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky