Odpolední siesta

Ahoj, moc děkuji za podporující komentáře u minulého článku 💖. Moc si toho vážím :). V pátek jsem znovu učila, tentokrát i deváťáky :D naštěstí mi to řekli zavčas, tak jsem se mohla připravit :D 

Dnešní článek bude fotečkový. Včera jsem vzala ke koním foťák a cvakla pár snímků při odpolední siestě :). Snad se Vám budou líbit. Na spoustě fotek mají uši vzadu, neznamená to, že jsou agresivní, ale že relaxují. Kdyby byli naštvaní, tak by měli uši úplně u hlavy. Často se taky k sobě přitisknou, aby si vzájemně odháněli mouchy. Letos jich naštěstí tolik nebylo. Jdeme na fotky 📸!

Ještě než se dostaneme ke koníkům, fotka nazdobených kamionů, které jsem potkala cestou na vlak :)

Moji oranžoví kluci :) 











Juráškova zlatá srst, když na ni posvítí sluníčko :) 

Tady je mi dobře 💟


Více fotek klasicky na 🍅 ZDE. Děkuji za přečtení článku! Přeji úspěšný nový týden :) 

Komentáře

  1. Moc ráda slyším, že jsi to zvládla bez problémů! Fotky se ti moc povedly, koníci jsou velcí fešáci :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou krasavci :) Chtěla bych se zase zajet podívat na huculy, moje oblíbence, snad to ještě do zimy vyjde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Huculové jsou krásní :) přeji, ať ti to vyjde!

      Vymazat
  3. vypadá to na svatbu :) hezky vyzdobené to mají :) a koníci jsou úžasní, zlatíčka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, byla to svatba. Přes silnici je klášter, kde se novomanželé brali :) Děkuji, jsou to miláčci :) <3

      Vymazat
  4. Jé, to vypadá na svatbu kamioňáka, moc hezké. :) A koníci jsou nádherní, ještě jak ti pózují... <3
    Máma z Kolína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš :) občas jsou to dobří modelové :D hlavně, když odpočívají, to se fotí jedna báseň :D

      Vymazat
  5. Krásne fotky! Pri koňoch je vždy najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
  6. Asi kamioňácká svatba :D.
    Koníčci jsou kouzelní! : )

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky