Liberecko 1/5

 Ahojky, vítám Vás u prvního článku o dovolené na Liberecku, kde jsme byli od úterý do soboty na přelomu července a srpna. 

Liberec a Liberecko jsem neměla moc procestované. Nikdy jsem např. nebyla na Ještědu, proto jsme si naplánovali dovolenou právě sem (ano, ráda cestuji po Česku). 

Ségra studuje na ČZU v Praze. Má bakaláře z Chovu hospodářských zvířat, teď dělá magisterské studium obor Reprodukční biotechnologie. Ovce a všechna možná hospodářská zvířata ji moc zajímají. Vydala se za nimi třeba do Skotska a Nizozemska, plánuje Irsko. Našla si farmu na Liberecku a nabídla paní, že by jí pár dní pomohla a něco se od ní přiučila. Takže první 3 dny jsme cestovali bez Hanči, která farmařila. Na poslední 2 dny se k nám přidala. 

V úterý jsme vyjeli až kolem poledního. Jelikož máme doma králíčka Karla, tak jsme ho museli ubytovat k tetě a strejdovi, aby se o něj, tu dobu, co budeme pryč, postarali. S Ťapkou se mají moc rádi. No posuďte sami :) 

Prvním cílem byl Ještěd. Máme to přes celou republiku a do cíle jsme přijeli až pozdě odpoledne, proto jsme nešli žádnou dlouhou štreku. Bylo krásné počasí, takže jsme měli shora parádní výhledy. 

Cestou k ubytování jsme ještě navštívili Mariánskou vyhlídku, ze které je krásný výhled na zámek Hrubá Skála. Před pár lety už jsem na vyhlídce byla a bylo to hezké zavzpomínání :) Minule jsme odtud viděli 12 balónů, tentokrát byly jen 2 :D (už bylo před setměním). Poté jsme se vydali na první ubytování, kde jsme byli 2 noci, což bylo nádherná chatička. Sprchový kout byl venku, naštěstí bylo teplo, takže to bylo moc příjemné :).








Ještěd

Šmouhy z objektivu bohužel nejdou pryč :(














Hrubá Skála z Mariánské vyhlídky





Náš srub :) 



Ráno nás čekal nádherný výhled :) 


Více fotek naleznete klasicky 🍅 ZDE.

Děkuji za přečtení. Těším se na Vás u dalšího článku. Mějte se moc fajn :)!

Komentáře

  1. I já to mám daleko a Liberec nemám prakticky prozkoumaný. V Českém ráji jsem už sice byla, ale na Ještědu ještě nikdy. Možná si to dám do plánů na příští rok :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, v Českém ráji jsem taky byla pár let zpátky, ale ráda jsem se tam vrátila. Na Ještědu jsem byla poprvé. Dej do plánů a ať se ti tam líbí :)

      Vymazat
  2. Já byla v Liberci jednou na 3 dny a na Ještědu jsme byli také :).

    OdpovědětVymazat
  3. to ubytování vypadá útulně a krásně :) my jednou ročně jezdíme do Josefova Dolu a odtud na výlety, ale Ještěd jsme zatím nestihli :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, bylo to tam nádherné :) Ano, pamatuji si na tvé články. Tam to taky vypadá moc pěkně :)

      Vymazat
  4. Jen si tak představuju, jak by se asi chovala Eliška, kdyby se ocitla v blízkosti králíka... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten už by asi nebyl, viď :D? Ťapka se ho dokonce občas bojí :DD On je skoro větší než ona, ale to skoro každý zvíře :D Ona je fakt malinká. Jsou jí 4 a pořád vypadá jak štěňátko :D, ale my jsme za to rádi :) <3

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky