Liberecko 4/5

 Ahoj, předposlední den naší dovolené jsme navštívily Klokočské skály a zříceninu hradu Rotštejn (my máme nedaleko Roštejn :D Netušila jsem, že existuje podobně pojmenovaný hrad). Je to velmi zajímavé místo. V těchto skalách bydleli lidé až do roku 1900! Hrad byl bohužel zavřený, protože chvíli předtím pršelo a skály jsem potom hodně kluzké. Na internetu jsem se dočetla, že vždy 2 hod. po dešti je hrad uzavřen (což platilo i u nás), nejen kvůli kluzkým skalám, ale také kvůli tomu, že skály mají tendenci přitahovat blesky! Bylo to opravdu velmi zajímavé místo. Slyšeli jste o něm někdy? 

Další zastávkou byly Prachovské skály, kde jsem už byla, proto k nim šla jen Hanča s taťkou (mamka tam už taky byla). S mamkou jsme počkaly v autě. Učila jsem se. Po chvíli se strhl obrovský déšť s kroupami. Hanča s taťkou přiběhli úplně promočení, ale prý něco málo viděli. 






























Více fotek 🍅 ZDE.

Děkuji za přečtení, těším se na Vás příště :)!

Komentáře

Oblíbené příspěvky