Liberecko 3/5

 Ahoj, první zastávkou třetího dne byl zámek Sychrov.

Jak jsem psala v minulém článku, hrady a zámky mám ráda spíše zvenku, protože zevnitř mi připadají dost podobné. Tady jsem ale udělala výjimku, protože jsem koukala na fotky na internetu a interiér vypadal moc hezky. Neudělala jsem chybu, prohlídka byla opravdu moc pěkná :) Fotit se sice mohlo až v poslední části, ale to nevadí. Aspoň jsem se více kochala, než fotila. Někdy je to lepší a člověk si to užije víc, než když se stresuje s tím, co všechno vyfotit :D. Na začátku naší prohlídky nahrával Radiožurnál, to ale nebylo jediné médium (média, press, mohu to takhle skloňovat :D?), které jsem ten den potkala. Když jsem vyšla z prohlídky, zastavila u mě Česká televize a prosila mě o rozhovor :D! Bylo opravdu velké teplo, tak se mě ptali, jak to, že chodím po zámcích a neležím někde u vody :D Pak se samozřejmě ptali, odkud jsem a co jsme ještě navštívili. Třikrát po mně chtěli vyhláskovat příjmení (mám ho opravdu složité :D). Pak se nás ještě zeptali, jestli nás mohou natočit, jak odcházíme. Tak jsme se s mamkou promenádily před kamerou :D. Volala jsem rodině, ať si večer zapne televizi, že tam možná budu :D. Opravdu jsem tam byla. Konkrétně po 18. hod. v Událostech z regionu. Škoda jen, že rozhovor tam nedali. Asi si nevěděli rady s příjmením :D Ale chápu to. Kdybych byla Nováková, bylo by to jednodušší :D

Místa, která chci navštívit jsem si hledala nejen na internetu a Mapách, ale také v bezvadném cestovatelském atlasu (Špalíček výletů - To nejlepší). Rozhodně doporučuji. Je tam krásně zpracovaná celá Česká republika :). Další zastávkou byl zámek (ano, mám ráda hrady a zámky :D) Hrubý Rohozec. Na prohlídku jsme nešli, ale na nádvoří jsem se dozvěděla, že v nedalekém Turnově je Židovská synagoga, proto naše další kroky vedly tam. Synagoga je v boční uličce mezi domy, pěkně schovaná, museli jsme se ptát místních, abychom ji našli. Je sice malinká, ale moc pěkná. Poslední zastávkou byla zřícenina hradu Frýdštejn. Poté jsme se vydali na naše druhé ubytování, kde jsme byli ubytovaní poslední dvě noci. Bylo na libereckém náměstí a bylo krásné! Výhled přímo na radnici, nad postelí nás hlídala Monča (Mona Lisa), no prostě bomba :)!

Sychrov





Uvnitř byly krásné miniatury českých hradů a zámků

Našla jsem i "náš" Roštejn :) Netušila jsem, že druhý den půjdeme na Rotštejn :D

Zajímavé vyobrazení :D

Našla jsem i náš :) 


Mediální chvilka :D


Interiér








Hrubý Rohozec


S tou palmou mi to přišlo jak odněkud z exotiky :D 🌴


Parádní zastávka v Turnově :D

To bylo rybiček!

Vstup do Židovské synagogy










Frýdštejn

Výhled z okna


Hlídala nás :)


Více fotek 🍅 ZDE.
Zaujala Vás některá místa? Díky za přečtení, mějte se hezky! :) 

Komentáře

  1. Hradů a zámků jste opravdu stihli navštívit požehnaně :D Na žádném z uvedených jsem ještě nebyla. Škoda, že nekoukám na zprávy :D už se nám to ale také párkrát povedlo být v televizi. Já tam teda vždycky strčím toho, kdo je zrovna se mnou, abych já tam nemusela :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Opět krásné výlety. Sychrov jsme před lety navštívili, myslím, že i s prohlídkou. Na Hrubém Rohozci jsme na prohlídce nebyli, prohlédli jsme si tenkrát jen okolí. Většinou se prohlídky památek snažíme realizovat, ale někdy se to nestihne 🌞

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky