Narozky a noví koně

Ahoj, já se mám suprově, jak vy? včera jsme vystupovaly se zumbou. Každá skupina měla vedoucího, ale i tak jsme nevěděly, kdo budepovídat o tom co jsme si nacvičily. A oni mě samozřejmě vybrali -.- :D. Mno, tak ok, mluvila jsem tam do mikrofonu před celým 2. stupněm :D, ale zvládla jsem to a prej mě všichni chválili jak jsem hezky mluvila :D XD.
1. Vystoupení bylo před celým druným stupněm dopoledne, no, bohužel zklamala technika a hudba hrála opravdu hodně potichu, no, tak jsem si zpívala -.- :D. Ale daly jsme to. Daslší vystoupení bylo v tělocvičně před veřejností (byl i den otevřených dveří). To bylo super. A 3. vystoupení bylo zase před veřejností, ale chvilkama zase hudba hrála potichu :(. No, ale i tak to šlo docela dobře.
Teď už k nadpisu. Včera byla oslava mých a Hančiných narozenin, dostala jsem:
Rajtky, bonboniéru, tričko, pásek, roládu, svetr, vestu, květináč se zelení, klisnu akhal-teke, hříbě haflinga - to co leží je to krásnej model a sch pejska :)
A s polečně s Haníkem jsme dostaly dort (slanej a sladkej)
Abych nezapoměla, ještě provázek se kterým se dají dělat triky. To je vše, za všechno jsem moc ráda :)
K novým koníkům - ještě nemaj jména, ale dneska jedu na chalupu a budu přemýšlet o jménech :). Fotky sem dám asi zítra, ale nevím.
Abych vám trošku přiblížila nováčky, co nejdříve udělám profilky. Chystám se pro ně vyrábět stáj, tak doufám, že bude trochu víc reálná jak minule.

odkaz v obrázku, šťourala jsem se v tom já, jeife :D
Mějte se hezky, Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky