Fotky, klubovka pro Karmen, novinky, CMko

Ahoj, dneska je nadpis trošku obsáhlejší.
Fotila jsem koníky. Barvila jsem CMko (vůbec se mi nepovedlo :/), vyrobila jsem klubovnu pro Karmen. Všechny fotky najdete TADY :)!
Moc vám děkuji za krásnou rekordní tohoto ranče statistiku!!! DĚKUJU!!!!
Navstevnost za minuly tyden (23.12. 2013 - 29.12. 2013) je:
Pondeli: 33
Utery: 27
Streda: 31
Ctvrtek: 23
Patek: 23
Sobota: 20
Nedele: 29

Celkem: 186
Na dnešek jsem si napsala lísteček, co mám udělat a všechno jsem stihla, takže jsem vcelku ráda :D.
Děkuji všem, kteří napsali, nebo vyplnili anketu ke článku New stáj , moc děkuji za názory, velmi mi to pomohlo :). DÍKY !
Zítra Silvestr , já žádné velké oslavy na ranči nečekám, takže možná nějaká vyjížďka nebo tak něco, ještě nevím, kdyby jo, tak fotky budou na rajčeti. Zítra asi nenapíši článek, takže toto je poslední článek v roce 2013 :OO. To tak utíká :´OO! Takže tady malinké shrnutí roku 2013 :) (kdo nechce, nemusí si to číst) :
  • 24. dubna 2013 jsem si založila tento blog
  • 20. srpna 2013 dostala jsem Kylie
  • 15. září 2013 dostala jsem Barnyho a Bleska
  • 13. prosince 2013 dostala jsem Fely, Lusy a Alie
  • 24. prosince 2013 dostala jsem set na Schleichy (jezdkyně (Karmen), deka, ohlávka, uzdečka a sedlo) a Windyho
Takže toto je opravdu malé shrnutí roku 2013 rančově. Annie a Andyho jsem dostala 24. prosince 2012 =). Samozřejmě jsem začala dost vyrábět věci na modely atd.. Jsem moc ráda, že jsem mezi váma! Doufám, že vám to nevadí?

Přeji Vám krásný nová rok 2014 !

Mějte se krásně !!!!

Ahoj !!!





Komentáře

Oblíbené příspěvky