Nejvííc :** Vídeň :*********

Ahoj, bože, sem upe jeblá, sorry, ale prostě dnešní výlet do Vídně byl upe super :3 ještě teď se tlemím XD. Fotky asi v pátek, nevím, nestíhám XD. Takže teď už k Vídni :) :
Od školy jsme vyjeli v 7:09 hodin :), upe super autobus, luxus ;). Přijel autobus a učitelka : ,,Kam se všichni ženete??!" a já : ,,Do autobusu!" a všichni na mě : ,,Zabilas :DDD!" :DDDD -.- :DDD.
No, takže jsme vyjeli, měli jsme průvodkyni, ta byla upe v pohodě :D.
Zastavili jsme v Hatích ( u Znojma ) samozřejmě všichni fotili XD. ( já kkdyž jdu po Praze a jak vidím ty větnamce, jak si všechno fotí a jenom koulím očima, tak teď to bylo upe stejný u nás XD )
Došli jsme si na WC ( zásadní věc :D ).
Tak jsme jeli přes hranice, všichni dělali bordel, ale řidič byl v pohodě ;).
Ve Vídni nám průvodkyně něco říkala.. o Vídní atd ;).. Super :). Pak jsme šli na WC, tak čekám, až bude volná kabinka, v tom tam ztrvhne mladá ( cca. 16 let ) větnamka a ona na mě:,,Halo :-)!" a já : ,,Halo!" omg, nedošlo mi že mám asi vykat XD, tak se mě ptala, jestli je na tom WC obsazeno, já jsem řekla že jo a jestli je tam toaleťák ( XD ) já jsem řekla že ne a ona : ,,Danke!" atd.. :-) asi se dorozumím XD
Takže jsme chodili po Vídni, pak jsme šli do přírodovědeckýho muzea, taky super ;). Samej Čech XDDDD. Tam pak jsem si s nějakou holkou povídala ( německy ) :DDDD XD. Byla jsem na věži sv. Štěpána a já se bojím vejšek -.- :DD, ale zvládla jsem to ;), ty točící schody, omg XDD. Ale dobrý. Pak tam měli tu červenou budku jak maj v Anglii XD. Pak jsme viděli krátkej film o Lipicánech :33* a viděli jsme je na ŽIVO :33* přes sklo :3*****. Pak jsme šli na vánoční trhy XD. V pohodě XD. Tak jsme si tam koupili DĚTSKEJ punč! Ale pochybuju, že tam nebyl alkohol XD, bylo to dobrý, ale jsem strašně jeblá XD. Tak jsme chodili, dorozumívali jsme se XD. Pak jsme šli do jedný uličky a tam vidíme nějakýho chlapa, celej v růžovím, měl slepeckou hůlku, ale normálně chodil atd... Sedl si doprostřed ulice a pak začal jíst -.-. Tak jsme odešli celý vytlemený XD. Pak jsme se vrátily a on hrál na klávesy -.- mačkal klávesy, no, samozřejmě měl čepici na tom, jak se tam nastavují ty písničky a on jenom ťuká do kláves -.- a někdo mu dával prachy -.-. No to je jedno, ale prostě strašný. Pak jsme se zakecali s Polkama XD. Ok, mluvili jsme Anglicky, Německy, Česky a dorozumněli jsme se XD. Bylo to dobrý XD. Pak jsme jeli domů a cestou jsme si pouštěli Slunce, seno a pár facek XD jsem nemohla. Paní průvodkyně nás chválila ;). Bylo to upe super :333!! Bylo to nádherný, nádherně osvětlený, prostě super. Asi před půl hodinou jsme přijely domů :). Bylo to super.
MOOOOOOC DĚKUJU Grace ZA MOOOOOC HEZKEJ DESS A MOOOC HEZKÝ PODPISY!! MOC DÍKY Grace :*!!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky