Čerti a novinky :)

Ahoj, omlouvám se, že píši až dnes, ale neměla jsem čas, včera jsem ale chtěla napsat a nešlo mi to -.- no jo blog zase blbne :/. Teď už k nadpisu :) :
Čerti, dobrý, byla jsem anděl XD, byla legrace takže super :).
Jsem nachlazená :/, ale snad to bude dobrý. Dneska jsem byla na koníkách, podívat se :-).
Tady je sníh :).
Dneska jsem chtěla fotit BH a SCH a Kylie, ale nějak jsem neměla moc času, omlouvám se, zítra určitě nafotím :) ;).
Teďka přidávám fotky z Vídně na rajče :) TADY :).
Dneska napíši další kapitolku do příběhu, takže zítra ji tady máte ;).
Dneska se budu dívat na StarDance , už se moooc těším :3 =) :).
Ehm, co bych ještě napsala :D??! Zítra zkusím něco vyrobit na koníky :) ještě nevím co XD, ale něco určitě =D.
Přidávám sem písničku, kterou celou dobu poslouchám XD , možná se někomu ta písnička nebude líbít, tak nemusí tu písničku poslouchat.

Má někdo z rančerek Skype ( ty které ještě nemám mezi přátely na Skype ) ??! Ráda bych si pokecala :), jestli vám to teda nevadí???
Máme já a Haník společnej Skype :-). Takže, kdyby někdo chtěl nás mít mezi přátely na Skype, tak napiště na e-mail : ranc-u-breyeru@seznam.cz adresu a přidáme si vás ;).
Mějte se hezky !

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky