Nová bouda =)

Ahoj, za tu dobu, co jsem nenapsala se toho hodně stalo =). Takže včera jsme byli v Praze. Bylo to dobré :), ale hodně lidí =/. Dnešek byl opravdu nabitý. Ráno hurá pro kapra, pak oběd, potom na chalupu pomáhat s cukrovím, pak dovést strejdovi nějaké cukroví, no bylo toho hodně, pak konečně jsem si mohla jak se říká sednout :D :), takže jsem vás oběhla, pak jsem šla vyrábět Alie boudu :). Fotky ZDE ! Boxy pro Fely a Lusy jsem zatím neudělala, protože co kdyby třeba Ježíšek donesl nějaký model =) ale nemusím dostat žádný model na Vánoce, všechny modely jaké jsem chtěla jsem dostala k narozeninám :)). K cedulkám u nových modelů :D ptali jste se, proč ještě jsou na modelech cedulky. Mě se prostě líbí, jak mají ty cedulky :D. Ale už jsem je sendala. Koníci a Alie a Kylie se mají dobře :). Mějte se krásně! Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky