Moc se omlouvám!

Ahoj, moc se omlouvám, že už jsem dlouho nenapsala , ale neměla jsem ani čas, ani náladu. Když už jsem byla na PC tak mi nešlo psát články a starší počítač se mi zapínat nechtělo =/. Promiňte. Teď už to snad bude lepší ;).
Haník je nemocná :( :'(. Haní, brzo se uzdrav :**!
Zítra je ve škole den, kdy se neučíme a končíme dřív a máme tam různé dílny, např.: jde se do lesa nakrmit zvířátka, nebo se modeluje betlém atd.. Já jsem na zumbě, to se paní učitelka zeptá těch, kdo chodí na zumbu, jestli chtěj vystupovat a pak se zeptá ostatních jestli chtěj vystupovat a tak nějak se to dá dohromady :). Určitě budu vypadat jak debil, no jo -.- :D, budeme vystupovat pro školu dopoledne a odpoledne 2x pro veřejnost, protože zítra je na naší škole den otevřených dveří :). Večer bude oslava mých a Haníkových narozenin, takže nevím, jestli stihnu napsat článek, snad jo.

Mějte se krásně :)!!

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky