CAMH se znovu rozjíždí

Ahoj, jak určitě někteří víte, na CAMH touhle dobou již moc lidí nechodilo, andminky neměly čas na psaní článků... Hodně mě to mrzelo, moc ráda jsem tam chodila, ale když jsem tam uviděla článek od Grace, už jsem nemohla dál... Možná jste si četli můj komentář, hodně mě to mrzelo a tak jsem se rozhodla, že se to pokusím nějak postavit na nohy. Byla bych moc ráda, kdyby tam někdo chodil a nechtěla bych , aby se tam někdo hádal. Budu tam pořádat různé soutěže. Adminky, které tam zatím psaly, samozřejmě budu ráda, když tam také napíší, ale nechci je k tomu nunit. Více ZDE. Předem moc děkuji!
Přišla mi statistika, je super, takže moc děkuji :).
Navstevnost za minuly tyden (3.2. 2014 - 9.2. 2014) je:
Pondeli: 14
Utery: 12
Streda: 19
Ctvrtek: 25
Patek: 22
Sobota: 17
Nedele: 24

Celkem: 133

Komentáře

Oblíbené příspěvky