Nový přírustek a novinky

Ahoj, včera jsem měla oslavu svátku, dostala jsem knížky, oblečení, sladkosti... a dostala jsem i Schleicha :OOO!!! Už jsem jí dala jméno, je to Sunny. Je totálně krásná :3. Co nejdříve vyfotím :).
Dneska jsme s Haníkem byli ve stáji (kde budeme jezdit). Je to tam super! Super parta holek :3, o prázkách tam určitě budem spát! Zítra jedem zase:). Nemá to tam chybu. A proč jsme vlastně šly do jiné stáje? Protože tam, jak jsme byly, už jsme nebyly více než měsíc:( a ten pán tam asi vůbec nejezdil:(.
Dneska jsem jela na shetlanském poníkovi Benovi :3, je to mazel, ale je vyčůranej jak mraky :D , když se cválá, tak běží jako o závod :D. Ale miluju ho :*! Zítra určitě nafotím a dám sem fotky:). Takže se mám totálně suprově! Máme prázdniny, takže další plus, můžem bejt u koníků od rána do večera. Jak já se těším :33.

Komentáře

Oblíbené příspěvky