Mnoho novinek

Ahoj, omlouvám se, že jsem tak dlouho nenapsala, ale bylo toho opravdu hodně. Začnu poppořádku, co se všechno stalo.
V pondělí : Klasická škola, určitě to znáte. Odpoledne jsem pak šla na kontrolu. No, tedy, upřímně, nepotěšili mě... Budu nosit na dosmrti brýle, protože jsem slepá jak patrona:/, takže už ne jenom na telku, do kina, do školy, ale teď stále. K očnímu jedeme až v květnu, takže si zatím můžu užívat takové pohody:D.
Včera : Zase škola, učení -.- atd.. Pak jsme se jeli podívat na koníky do nedaleké vesnice, že bychom tak začaly chodit (tam ta stáj, do které zatím chodíme, nebyly jsme tam více jak měsíc:( , mrzí mě to), bylo to tam super. Už jsem tam párkrát byla na závodech atd... A v létě tam dokonce můžeme spát!!! V sobotu tam asi pojedeme, takže vám řeknu zážitky a doufám, že něco nafotím:).
Dneska : No, samozřejmě jsme psali písemky, ale snad to bude dobré. Mám se suprově, zítra je ve škole takový poklidnější den. Odpoledne jsem šla do knihovny. Půjčila jsem si 9 knížek a už mi z toho hrabe :D -.-. Přístí týden máme prázdniny, takže se zažeru do čtení :D. Dneska jsem zase psala na klávesnici (do školy - Administrativa) a když jsem se podívala na výsledky, nevěřila jsem svým očím. Z celé republiky jsem 9. !!!! WOW, to jsem vůbec nečekala :O!
Samozřejmě se dívám na olympiádu, dneska opravdu skvělé Martina Sáblíková 1. místo a biatlon smíšená štafeta 2. místo, opravdu krása! Za chvilku se jdu dívat na hokej :D. Od Grace jsme všichni dostali krásný diplomek. Moc díky Grace.
Přišla mi statistika. Moc děkuji!
Navstevnost za minuly tyden (10.2. 2014 - 16.2. 2014) je:
Pondeli: 22
Utery: 23
Streda: 17
Ctvrtek: 11
Patek: 14
Sobota: 13
Nedele: 13

Celkem: 113

Komentáře

Oblíbené příspěvky