Krásný den, tak proč jej nevyužít?

Ahoj, promiňte, včera jsem byla na koníkách, ale nestíhala jsem fotit ani živé koníky, ani modely. Tak jsem dneska byla fotit a samozřejmě jsem vyfotila i Sunny. Ještě dneska ji udělám profilek. Zítra jedu na koně a určitě něco vyfotím, tak sem pak dám fotky:).
Jak již nadpis napovídá, je opravdu krásné počasí, odpoledne svítilo sluníčko, bylo příjemně teplo, takže jsem samozřejmě šla fotit. Jinak si furt čtu:D a už mi z toho fakt hrabe-_-. Přišla mi statistika, jedná velká hrůza..., ale určitě u všech z vás se snížila, což mi je líto...
Tady statistika:
Navstevnost za minuly tyden (17.2. 2014 - 23.2. 2014) je:
Pondeli: 10
Utery: 7
Streda: 13
Ctvrtek: 7
Patek: 18
Sobota: 22
Nedele: 16

Celkem: 93

Promiňte, nějak nemám dneska náladu se vypisovat. Takže přidávám pár fotek, všechny fotky tady!
Sunny
S Haníkem jsme dělaly stíny. Je tam. I love model horses

Komentáře

Oblíbené příspěvky