Málem mrtvá

Tento článek NENÍ o modelech.
Chtěla bych se s vámi podělit o moje velmi nepříjemné chvilky, nemusíte si to číst.
1. Bylo to asi před 7 lety, jela jsem z kopce na kole, přede mnou jelo kolo, já jsem do něj narazila a spadla jsem i s kolem do struhy, kdybych spadla na druhou stranu, již bych byla v nemocnici.... jelo tam totiž auto... Ze struhy jsem se vyškrábala, byla jsem v šoku, teklo hodně krve, pamatuji si, kolo bylo odřený. Pak jsem musela chodit do nemocnice, protože jsem měla něco s nosem, přesně nevím, co jsem s nosem měla, myslím, že byl nějak natrhlej...:/, ale žádné větší následky to nemá, až teda na ten nos, jak jsem musela chodit do nemocnice a jizvu na koleni. Vždy, když jedu kolem toho místa, hned mi mrazí.. je to velmi prudký kopec.
2. Asi před 6 lety jsem jela na kole na výlet, bylo krásné počasí, svítilo sluníčko. Ale najednou, jela jsem zrovna z prudkého kopce, se zatáhla obloha a začalo pršet a začala bouřka, nic jsem neslyšela, prostě jsem jela, ale najednou na druhé straně silnice blesk vjel do stromu, kůra se rozletěla na všechny strany, já byla v šoku, nic jsem nevnímala... nemohla jsem se na nich soustředit. Když kolem toho stromu jedu, je tam ještě ta puklina z oné bouřky...
3. Před půl rokem jsem jela na kole z kopce, v klidu si jedu :D, předem mnou auto, ok, dávám pozor, ale najednou to auto prudce zabrzdí a já jsem přeletěla přes řidítka od kola... Za mnou jel kamion, já jsem honem se snažila vstát a uhnout se, jo stihla jsem to, naštěstí...

No, hodně zážitků mám s kolem :D.
NECHCI ABY JSTE PSALI KOMENTÁŘE TYPU: ,,Chudinko." ATD...!
Jen jsem se s vámi chtěla podělit o mé zážitky na jízdě na kole :D. Jsem prostě nemotorná.
Naštěstí ty nebyly žádné velké následky.

Komentáře

Oblíbené příspěvky