Jsem zde:)

Ahoj, celkem dlouho jsem nenapsala, ale ani nebylo moc o čem psát...
Středa- opravdu nálada strašná..., radši ani nepsat...
Čtvrtek- o nic lepší..
Dnešek- No, celkem v pohodě. Konečně PÁTEK! Už jsem si potřebovala fakt oddechnout od školy a všech těch písemek... Teď je tady bratranec, takže zase sranda :) aspoň trochu odreagování:).

Na CAMH jsem napsala nový článek, možná si někteří všimli, nevím...
Zítra jdu za strýcem pomáhat, už se těším moc, budeme asi vykat zvířátkům, ale nevím. Pak doufám se pojedu ještě podívat na koníky, ale netuším:/...
V neděli budu pomáhat známé s akcí, takže to bude určitě taky dobrý :), no, ale samozřejmě se vejde čas i na učení.. V pondělí píši z Češtiny, zavynila jsem si to sama, moc mě to mrzí, paní učitelku na češtinu mám ráda, je moc hodná. Ale snad to dobře dopadne.

Ještě budu o víkendu fotit do fotokroužku, takže určitě vyfotím koníky :), těšte se na fotky.
Chtěla bych udělat bleskovku, aby jste se o mě trošku něco dozvěděli, ale to bude asi příští týden a bude to o diplomy! Takže kdo chce, ať klidně pak tipuje do komentářů u bleskovky, ale teď prosím nepiště :,,Přihlašuji se do bleskovky." to prosím ne, prostě až bleskovka bude, tak kdo bude chtít, napíše, kdo ne, nenapíše;).

Komentáře

Oblíbené příspěvky