Fotky + novinky

Ahoj, dneska přišly dárky (2 CMka dělané Garven) od Garven, moc díky Garven, s Haníkem jsme si koně rozdělily, já mám Hefaistose :), opravdu se ti oba moc povedli. Doufám, že ti SMS ode mě přišla.
Dneska jsem chtěla jít fotit, ale když jsem přišla domů, koukla jsem z okna, že půjdu fotit, ale obloha byla zatažená :(, takže jsem nefotila venku, ale doma. Snad se vám fotky budou alespoň trošku líbit.
Mám prosbu, prosím, prosím, uděláte reklamu na CAMH? Byla bych opravdu moc ráda! Ale samozřejmě vás nenutím.
Dneska jsem ve stájích (pro modely) uklidila vánoční výzdobu, už bylo na čase :D.
Jedete někdo na SLS Poděbrady ? Chtěla bych totiž MOŽNÁ něco vyrobit, možná si teda přivezu obchůdek, ale vyráběla bych jenom ohlávky. Měli byste zájem?
A teď již sem dám fotky :
Všichni
Hefaistos
Všechny fotky ZDE.

Komentáře

Oblíbené příspěvky