Milé překvapení

Ahoj, nadpis sice není k modelům, ale ke škole, jsem velice happy, protože dneska jsem dostala vysvědčení (ve čtvrtek jsem nebyla ve škole).


Měla jsem dostat šest dvojek, ale dostala jsem čtyři:O! Paní učitelky mi dali jedničky. Jsem totálně šťastná :')). Skoro brečím štěstím :-'D, jo asi jsem dovná no...
Tady vysvědčení:
Chování - velmi dobré
Český jazyk a literatura - výborný
Anglický jazyk - chvalitebný
Německý jazyk - výborný
Dějepis - výborný
Občanská výchova - chvalitebný
Zeměpis - výborný
Matematika - chvalitebný
Přírodopis - výborný
Fyzika - chvalitebný
Hudební výchova - výborný
Výtvarná výchova - výborný
Pracovní činnosti - výborný
Tělesná výchova - výborný
Informatika - výborný
Základy administrativy - výborný

Zítra odešleme dárky.
Přišla mi statistika, je dobrá :), moc děkuju !
Navstevnost za minuly tyden (27.1. 2014 - 2.2. 2014) je:
Pondeli: 22
Utery: 17
Streda: 25
Ctvrtek: 21
Patek: 33
Sobota: 23
Nedele: 22

Celkem: 163

Komentáře

Oblíbené příspěvky