Fotky plné sluníčka. Zavítala k nám Loa

Ahoj!
Dneska i včera svítí/svítilo krásně sluníčko, tak jsem se rozhodla, místo vyrábění, jít fotit. Včera jsem vyfotila Annie, Bleska a Billyho, které jsem cca před 14 dny nestihla vyfotit, protože sluníčko zapadlo, teď mi to ale vyšlo :). Fotila jsem jiným foťákem, se kterým jsem včera fotila podruhé v životě, takže nedostatky prosím omluvte :), to makro mě někdy fakt štve na tom foťáku, nechce se mi to zaostřit na místo, kam chci já :D. Už nám vykvetly "kočičky" :). TADY fotečky. Myslím že jsem psala, že pojedu na literární - básnickou soutěž. Včera jsem tam byla, nepostoupila jsem, byla velká konkurence a hodně lidí, ale se svým projevem jsem spokojená, zarecitovala jsem to jak nejlépe jsem dokázala :).
Včera večer, když už jsem měla dofoceno, taťka dovezl krabici, a co v ní bylo?!!
NOVINKA 2015 - TINKERSKÁ KLISNA!!
Možná už někdo viděl na FB :).
Objednali jsme ji v pondělí a v úterý přišla, to je fofr :O! :))
Mám z ní velikou radost!!! Furt se na ní dívám, hladím ji :) a dneska jsem ji byla fotit, už má i jméno - LOA. :) Jak se vám jméno líbí?
Dneska zase svítilo sluníčko, takže jsem ji hned šla ven vyfotit :). TADY jsou fotky, zase u některých špatně zaostřeno.. no, jo, musím se to u tohoto foťáku naučit.
Už se moc těším, jak to bude Loe slušet pod sedlem :), a i Honeymu, toho jsme pod sedlem ještě taky neměli.
Upozornění: Nějaké fotky jsou nepatrně proházeny, při stahování do PC se mi nějaké přesunuly na jiné místo, ale je to myslím vidět minimálně, ty nejvíce přesunuté jsem vrátila na své místo. Další bod na naučení :D.

Takže jsem tedy nevyráběla, ale fotila. Vyrábět budu třeba o víkendu, mám dost materiálů na ohlávky, tak třeba budou nějaké nové.
Zítra tady bude profilek nového člena stáje a upravím nějak ty rubriky.
Spokojená

Komentáře

Oblíbené příspěvky