Půjde se vyrábět :)


Ahoj, díky moc, že jste se vyjádřily u předchozího článku, ještě to není 100% jisté, jestli tam půjdu.


Asi udělám další rubriku, protože mám v "Moje hlody :D !" strašně moc článků, tak abych to nějak roztřídila, nebudu třídit ty, co jsem napsala, ale ty, co napíšu, budu řadit do nových rubrik (ale neříkám, že do této nic nedám, to ne, jen prostě udělám rubriku třeba výrobky, modely, koně živí atd.. :))
Chtěla jsem napsat dříve, ale styděla jsem se za sebe, že jsem ještě nic nevyfotila... Je docela hnusně, a když je hezky, dělám něco jiného.
Dneska jsem si trochu hrála s modelama, utřela prach a dívala se na ně. Mám hodně materiálů na vyrábění, takže myslím, že něco vyrobím.
Jinak je na cestě classic jezdkyně od Ivee, díky moc. Napíšu sem, až dorazí :), bude bez bot, protože ty už se prodaly, takže ji něco na nohy vyrobím. Jinak příští týden (jak bude), si asi s Hančou budeme objednávat novinky od SCH 2015 :-).
Z mojeho života:
Před týdnem bylo HME (halové mistrovství Evropy) 2015 v Praze (atletika). Dívala jsem se a fandila našim sportovcům. Myslím, že se tento ročník velice povedl (33.) a byl v Praze, byla velká podpora. Tady je fotka českých medailistů (zdroj ve fotce).
Jak můžete vidět, Pavel Maslák má dvě medaile (jednu zlatou - 400 metrů) a jednu bronzovou (4x 400 metrů - štafeta). Je to moc příjemný kluk, mám ho ráda :)
Včera jsem byla na tenise, podání mi už jde, není to ukázkové, ale přejde to přes síť a jde to i do správného místa :)
Za týden zavoláme do blízkého města do tenisového klubu, jestli by mě tam vzali. Volali jsme jim na podzim, ale říkali, že přes zimu se tam moc nehraje, tak že se máme ozvat na jaře.
Dneska jsem byla u pána, u kterérého jsme jezdily (jezdíme tak méně, ale jezdíme), tam jsem jezdila na Forestovi, možná si pamatujete. Tak jsme tam dneska ráno byly, vedli jsme je po ohradě, a pak jsem si sedla bez sedla na Foresta, pán mě vedl.
V úterý jedu do Jindřichova Hradce na literární soutěž (básnička) :)
Za 14 dní (včera to bylo 14 dní :D) budou ve vsi, kam jezdíme na koně trhy, budeme vozit děti.

Komentáře

Oblíbené příspěvky