První skoky od pádu

Ahoj, v pátek a v sobotu jsem byla na koních.
Pátek:
Jezdily jsme bez trenéra, já jsem měla Jurdu, moc jsem ho nehonila, protože kulhal (ale už je to dobré, tak aby se nepředřel), když ostatní klusali, já jsem ho nechala, ať se rozhodne, jak chce sám - naklusal :). Pak cválali a on chtěl taky. Pak začal foukat studenej vítr a honily se mraky, tak jsme je vykrokovaly a pustily do výběhu.
Sobota:
Včera byly na vesnici trhy, vozily jsme děti. Vesnička je cca 10 (možná ani ne) km od hranic s Rakouskem, takže bylo pravděpodobné, že tam nějací Rakušané budou (překvapilo mne, že jsem narazila pouze na jedny). Matka s dcerou, dcerka se chtěla svést na poníkovi. OK, řekly (já a Hanča) jsme jim, jak se ten poník jmenuje. Pak jsme se chtěly zeptat, jestli chtějí ještě vozit (učíme se němčinu 2. rokem, když jsme tuto historku říkaly rodičům, samozřejmě hned věděli, jak se to řekne německy, tak se máme ještě co učit no :D), jak jsem viděla z výrazu dcerky, dolů se jí ještě nechtělo. Nejkomičtější bylo, že vedle zrovna šel náš učitel na němčinu (Help me!) :DD. Určitě nás neviděl, takže jsme se v tom plácaly samy, po skončení kolečka si matka dcerku odvedla a řekla Danke, ha, tak jsem konečně něčemu rozumněla (jinak si obě spolu něco povídaly, Hanča říkala, že nás určitě "hejtí" :D) a řekla Bitte :D. Takže jsme si "velice" popovídaly..:D Holt, cizí jazyky jsou důležité.
Bylo tam docela dost lidí, ale ještě se neví přesný počet. Pak jsem se svezla na Noričce Lindě, a šli jsme koníky "uklidit". Trenér řekl, že si půjdeme zajezdit, vzaly si odpočinuté koně (já Jurdu (nohy už má v pohodě), Hanča Jumba a kámoška Sendyho). Jeli jsme na jízdárnu, pěkně už svítilo sluníčko. Klusali jsme, cválali a pak trenér postavil na zem kládu (minipřekážka), najela jsem a SKOČILA ji. Sice jsem se jakš takš udržela, protože Jurda má odskok od překážky minimální (odskakuje těsně před překážkou), ale nespadla jsem. Po druhé to bylo stejné, ale jsem ráda, že jsem aspoň maličkou překážku zvládla překonat.
K nadpisu, už jsem skákala po pádu, ale pouze přírodní překážky v terénu, tohle bylo na jízdárně..

Ve středu jedu na soutěž - tak mi držte prosím palce :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky