Prázdniny začínají

Ahoj, prázdniny nám začínají, v plánu mám fotit :), tak se těšte, jen je teďka docela škaredě, tak snad se to vybere. A ty co už prázdniny měli, nesmutněte, budou další :) a ty, co je budou mít, tak ať si je pořádně užijí :)
Na chalupě to bylo super, chodili jsme s Bojarem (pes) na procházky.
Včera odpoledne jsme jeli na koně, začalo pršet :/, vzala jsem si Jurdu, dost dlouho nám trvalo, než jsme koně vyčistili, ach to bláto :/ a stejně na ně napršelo, takže práce byla vlastně pryč..
Pak se naštěstí počasí umoudřilo. Skočili jsme si spadlý strom, na něj jsme naklusali a pak jsme měli nacválat. Ani nevím, jak to Jurda překonal, prostě jsem ho pobídla a on si s tím nějak poradil. Pak jsme nacválali a dojeli ostatní, byl moc hodnej, nikam nehnal. Pak jsme šli krokem po lese. Když jsme potom zase nacválali, už byl trošku nadupanej, házel hlavou, ale udržela jsem ho. Pak jsme šli na louku (rovná plocha, kde cváláme), teď jsme ale necválali, koně ucítili, že tady se někdy cválá, a Jurda už už mi chtěl nacválat, přibrzdila jsem ho, i když to byla celkem fuška. Krokovali jsme a pak jsme si každý měli koně opracovávat. Proběhly srny, já jsem Jurdu zastavila z "práce" a on se na ně díval, ani se nebál :). Pak jsme měli nacválat za trenérem, už byl docela nadupanej, ale useděla jsem to. Potom jsme měli ještě jednou všichni nacválat, Jurda předběhl všechny, mně proklouzly otěže, takže jsem se držela jen za konec, byla jsem zakloněná, abych nepřelítla a Jurda ne a ne zastavit, pak nakonec zastavil. Byla jsem ráda, že už jdeme domů a nebudeme cválat. Ale jinak byl docela hodnej.
Na koně jedu asi ve středu.

Komentáře

Oblíbené příspěvky