Téma týdne - "Životní poslání"

Nebyly tady delší dobu články, neměla jsem náladu a ani jsem nevěděla o čem psát. Zlepším se. Děkuji za názory k fotkám z mobilu, ještě focení na mobilu musím zdokonalit :). Jinak už jsem v internetovém obchodě s Haníkem zahlédla, že jsou tam novinky, takže si budeme objednávat. Jinak je na cestě Classic jezdkyně, tak se moc těším. Více novinek bude v další článku.
Jsem v osmé třídě a už bych měla trochu přemýšlet o mé budoucnosti - kam půjdu po základce.
Chtěla jsem jít do Znojma na mateřinku (učitelka v mateřské školce), ale asi bych nevydržela ten nápor a zodpovědnost, mám moc ráda děti, ale jsem hodně nervózní a ze všeho si dělám hlavu.
Přišla tedy další možnost - příbuzná chodila do školy v Moravských Budějovicích, a říkala, že jeden obor (nebyla na něm, ale měla tam kamarádky) - sociální pracovnice - má velice dobré umístění a že to není až tak složité. Tak se rozhoduji, jestli tam půjdu nebo ne, nevadí mi práce s dětmi a ráda pomáhám, jestli bych tam šla, nebyla bych na intru, dojížděla bych - nevadilo by mi to, radši doma, než někde v neznámém prostředí. Nechci na gympl, protože tam je to zaměřené na všechny předměty a já bych se ještě více nervovala ze známek. Tak uvidíme, kam půjdu po devítce. A co vy? Máte jasno? Jestli už na nějaké střední škole jste, tak na jaké, a nebo jste na gymplu?

Komentáře

Oblíbené příspěvky