Nové fotky Honeyho

Ahoj, možná už si někdo všiml, že na rajčeti mám nové album. TADY fotky.
Včera jsem fotila Honeyho, fotila jsem na mobil, protože foťák není doma (je na výletě s mamkou).
Docela mě štvalo přesvícení, ale jakš takš to ujde.. Chtěla jsem fotit i Annie, Bleska a Billyho, ale zatáhlo se sluníčko, tak je vyfotím příště.
Do úterý mám odeslat fotky do fotosoutěže, nějaké nafocené mám (jsou na rajčeti), ale chci přidat i nějaké jiné, aby byl lepší výběr a hlavně aby na fotkách bylo sluníčko. Takže jsem si půjčila foťák a zkusím, jestli mi to s ním půjde. Určitě se neumístím, ale hlavní je se zúčastnit :). Tak možná vyfotím i ostatní koníky, které jsem nestihla vyfotit včera, ale nic neslibuji.
Dneska jsem byla na koních. Měla jsem Sendyho na vodítku, a tak jsem ho "pásla" (to je jak ovečky :D), protože je hubenej a aby si odpočinul, má artrózu na zadních nohách. Pak jsem si na něj chvilka sedla a kámoška mě vedla, bez sedla. A pak jsem ho nechala, aby se "napapal" :) byl moc hodnej ;). Baví vás články o živých koních? Nevím, jestli vás to nenudí, když píšu, co jsem zažila na koních, prosím, piště názory do komentáře, děkuji.
Sendy (fotka z prosince)

Komentáře

Oblíbené příspěvky