Ohlávka pro Lou

Ahoj, tak už jsem dělala nové rubriky, snad to bude trošku přehlednější :) Nějaké rubriky tam zatím vidět nejsou (Z mého života, Modely), protože tam ještě nejsou články. Plus jsem upravila název "Moje hlody :D ! Aneb všechno možné"
Včera jsem se pustila do ohlávky pro Lou. Má jiný obvod hlavy než ostatní SCH, tak jsem udělala ohlávku extra pro ni.
Lepila jsem normálním lepidlem na papír -.- (no comment :D), trvalo mi to asi 3/4 hodiny, stále se mi to rozlepovala atd.. ale nakonec to drží. Pod bradou nemá kroužek, chtěla jsem ho tam dát, zkoušela jsem to, ale stále se to odlepovalo.
Tady výsledek:
Teď asi nebudu tak aktivně psát, mám toho hodně.. tak se omlouvám..
Až příště budu fotit, tak vezmu pod sedlo Lou a Honeyho :).
Na středu přednastavím profilek Lou.
V příštím článku (až po profilku) vám sem dám fotku Bobka :D, někdo už ji možná viděl na FB.
Mějte se fajn ;)

Komentáře

Oblíbené příspěvky