Fotky

Ahoj, zatím je vás moc k minulému článku nevyjádřilo, tak bych byla ráda, kdybyste napsali svůj názor, TADY článek.

Jinak jsem vás dneska všechny oběhla :)

Ve čtvrtek jsem byla na koních, něco jsem vyfotila, tak TADY je odkaz :). Dám vám sem asi nejzajímavější fotku z toho dne :).

Really :D? #Vlastajemazel
V tom albu je na konci 6 fotek sojky (to už není samozřejmě koňské :D), to jsem jen tak zkoušela fotit. Kvalita je špatná, je to hodně zoomnuté a ještě furt chodila no :D.

Dneska jsem byla fotit Honeyho a Alie. Fotky jsou ZDE.
Je tam i jedna fotka odkvetlé pampelišky (makro). Už jsem takovou podobnou viděla u Peepers, nechci se opičit. Peepers ji má za 1. hezčí (fotku) a za 2. větší (pampelišku), opravdu se nechci opičit, já prostě fotím to, co vidím. Je to opravdu moje fotka.
No a jak už jsem trošku naznačila, je tam i pák "maker" :D, tak tady jedna fotka na ukázku.

To je pro dnešek vše :), mějte se hezky. AHOJ :)!

Komentáře

Oblíbené příspěvky