Výstava na Ranči U Breyerů

Ahoj, tak teď už jsem asi (určitě :D) ve vlaku do Prahy. Tak na mě myslete ;). Toto je jediný přednastavený článek do neděle (než přijedu), pak už tu budou zase LIVE :).
Přemýšlela jsem, co bych tak mohla napsat za článek... Chytla mě fotící nálada a již delší dobu jsem si říkala, proč neuspořádat výstavu? A tak jsem včera začala fotit 1. díl (celkem budou 2). Fotk jsou ZDE. Je to kategorie Schleich, mám dost SCH, tak jsem jim udělala celý 1. díl. A kdo vyhrál? To tam uvidíte ;). Klidně napište do komentářů, kdo podle vás měl vyhrát (tady to hodnotím já + jezdkyně :D, ale nemyslete si, že nějaké modely nemám vůbec ráda, to ne! Já mám všechny moc ráda a za nic bych je nevyměnila, všechny mají svoje kouzlo a svůj život :)).
Tak si to užijte. Další díl bude snad příští týden (to budou BH).
Hodnotím 1-10 (1- nejhorší, 10 - nejlepší). Nějaké chybky prosím respektujte, nikdy jsem výstavu nepořádala, takže o tom nic moc nevím :( :D. SCH předvádí Lucka.
Nefotila jsem venku, protože se furt zatahovalo, pak vykouklo slunce a furt dokola, tak jsem to vyfotila doma.
Jinak už jsou fotky z výletu na stránkách školy, ale naštvali mě. Tu fotku se mnou a s kozou tam nedali :(...
Tak vám sem dám aspoň poslední fotku před odjezdem na Globe Games. Jak jsme připravení :). Jsem úplně nalevo, ten dement tam :D

Komentáře

Oblíbené příspěvky