Traditional novinky 2015

Ahoj, jak už jsem minule psala, tento článek bude o Traditional novinkách pro rok 2015 :) - nebudou tam všechny, jenom nějaké, které chci "vypíchnout". Zdroj fotek je z Appy e-shopu : breyerhorses.eu

1. Breyer AQHA 75th Anniersary Western Horse

Tento model se mi moc líbí, ale škoda, že není v pohybu :(. Trošku to kazí ten ocas, připadá mi takový přilepený, ale nechi "hejtit", tento model je pěkný :)

2. Mají stejný názvy :D, nebo se mi to zdá?

Také pěkný model, ale stojí :(, já mám spíše ráda v pohybu, a moc se mi nelíbí ta hříva a ocas, ale jinak barva a hlava velice pěkná, ale 1. model se mi zdá lepší.. :D

3. Breyer NAPEC Trooper
Hezký model, ale kde má hřívu a kštici o.O :O? Jinak se mi moc líbí

4. Breyer - Michael Jung Sam
Ten je moooc pěkný :O :3 v pohybu :33 :))), trošku štíhlý ocas, ale jinak je moc pěkný :), možná i lepší než 1. :D

5. Breyer - S.B.H Phoenix
Tento model bych si koupila hned, ale vadí mi na něm ten šedý ocas a hříva :(, jinak je dokonalý!

Tak to jsem vybrala 5 pěkných modelů :), nejvíce se mi líbí 4. a 5. a i 1. :)

Ale nevím, jestli si někaký model koupím, chci mít ve sbírce jednoho Tradíka, ale nevím, jakého, ale to nechvátá :)

A jaký se model líbí vám? Pište do komentářů.

Komentáře

Oblíbené příspěvky