Jak často budu přidávat články.. + fotečky

Ahoj! Sice bohužel po týdnu, ale vím, jak často budu psát :) - budu psát časteji (min. 3 články do týdne - ale samozřejmě se to někdy nemusí povést, tak mě prosím neukamenujte :( :D). Vyšlo to podle ankety. Samozřejmě chápu, že někdo nebude mít čas všechny články číst, takže samozřejmě chápu, že u každého článku nebude tucet komentářů ;).

Ale teď již k aktualitám, které se za ten týden seběhly :).

Asi největší radost mi udělal trenér (chodila jsem k němu hrát o letních prázdninách tenis), když mi odepsal na zprávu, jestli se mnou tyto prázdniny počítá. On napsal že ano, tréninky budou začínat asi UŽ 15. června (:3), a že mi ještě napíše. Moc se těším:), teď hraji o zeď nebo v hale s taťkou :).

Další novinky : už víme kdy pojedeme na školní výlet - 25.5. do Českého Krumlova do Grafitária - byl tam někdo z vás :)? Prý tam budeme docela dlouho v podzemí (no, trochu se toho bojím - nemám ráda podzemí - ale byla jsem i v dolech v Ostravě, tak snad to přežiju :D), to je pondělí a ve čtvrtek (do neděle) odjíždíme na Globe Games do Prahy. Chodím na kroužek Globe - zajímáme se o přírodu a vždy po roce je sjezd všech škol, které jsou do toho zapojeny. Teď to bude 20 let od založení v ČR, takže to bude v Praze a má to být velkolepé :)! Na uvítání budeme v Lucerně (fjůů), doufám, že tam uvidím Sonču, určitě ji někdo znáte z blogu (má blog o harrisovi), mám ho i v menu - odkaz ZDE. Seznámily jsme se na minulých GG (Globe Games) v Třebíči. Měla tam i Eddíka :), je to moc fajn dvojka, stejně praštěná jak já :D tak už se těším, až se s ní potkám :)

To je asi to nejdůležitější - snad jsem nic nezapomněla. Často se mi stane, že publikuji článek a potom si na něco důležitýho vzpomenu, co jsem chtěla napsat :DDD

A teď již k fotkám :). Dneska jsem byla fotit :3 je krásné počasí, tak jsem neodolala :). Vzala jsem polovinu ranče. TADY fotky.
Jsou tam i fotky králíčka :), který byl ve čtvrtek poprvé venku :3, je tam pár fotek ze čtvrtka a zbytek z dneška :).

A co vy? Fandíte našim hokejistům? Dneska to sice nedopadlo, ale zítra je porazíme :). Jarda je fakt borec!!! Ale samozřejmě i Pavelec a ostatní kluci, ale Jarda je prostě tahoun :) to bez pochyby.
My fandíme i s modelama :) :D

Příští článek bude o TH novinkách :) už přišly do E-shopu, tak se k nim vyjádřím.:)

PS. Už mám někoho, kdo mi udělá dess :), moc se těším :).

Komentáře

Oblíbené příspěvky