Informace

 Ahojky, v tuto chvíli jsem na dovolené v Turecku. Až přijedu, můžete se těšit na články o svatbách, turistickém kurzu, táboře a dovolené. Vracíme se zítra. Potom nějaké vybalování, třízení fotek apod. Tak tu na mě, prosím, počkejte :). Těším se na Vás! Níže přikládám fotky, co se mi nahromadily v mobilu :).

Polední šlofíček :D

Před pár minutami za nimi ležel ještě třetí

Kamarádky fenka :) 

To učení ho zmohlo :D

Strejdův nový kocourek Tonda

Co jiného dělat v horkých dnech? 


Konečně knížka, kterou nepřečtu za den :D

Pohodička :) 








S těmi copánky mi připomínají indiánské koně :D

Dělaly jsme jim je proto, aby jim nebylo takové horko















Komentáře

  1. užijte si dovolenou :) už se těším na nové články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :)! Bohužel nedopadla podle představ, ale to se bohužel nedá naplánovat.

      Vymazat
  2. Krásné fotky jako vždy! Doufám, že jste se v Turecku neuvařili! Tonda je nezkutěčný roztomilouš! Moc se na člány těším! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teplo bylo obrovský! 42 stupňů, v noci teploty neklesly pod 30, masakr!

      Vymazat
  3. Doufám, že sis dovolenou užila ♥ Krásné fotky koníků :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Užívej dovolenou! Určitě je tam moc krásně :) Copánky koníkům moc sluší :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, jde vidět, že si prázdnin a léta užíváš naplno :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) do teď to bylo dost nabité :D teď naštěstí chvilku klid :D

      Vymazat
  6. Jéééé, tolik zvířátek v jednom článku! :) Moc krásné fotky, zvířata mě vždy rozveselí a pobaví. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) trošku takový zvěřinec :D zvířátka jsou zlatíčka <3

      Vymazat
  7. Doufám, že dovolenou jste si užili, Turecko je můj sen. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel jsem to prostonala :( ale je to tam moc hezké! Přeji, aby ti to vyšlo :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky