Petr a Lucie

 Ahoj, dnešní článek nebude o známé knize od Romaina Rollanda, ale o svatbě sestřenice Lucky :). Ano, novomanželé se opravdu jmenují přesně, jako hlavní hrdinové známé knížky :D

Svatba se konala v sobotu 24.6. u Znojma. Se ségrou jsme přijely o den dřív, abychom spolu s Lucčinými a Petrovými kamarády pomohli při přípravách. Večer proběhla grilovačka. Celý týden bylo velké vedro, v sobotu bylo chladněji, ale příjemně. Aspoň se chlapi v sakách nepotili :D. Pár minut před obřadem pršelo (určitě štěstí :)), ale na obřad naštěstí přestalo. Během obřadu hodně foukalo. Odpoledne vylezlo i sluníčko. Celá svatba byla nádherná! Zúčastnilo se jí necelých 60 lidí. Měla jsem za úkol fotit. Hlavní fotografkou byla Petrova sestra, já jí vypomáhala. Byla jsem ráda, že jsme dvě. Nemusela jsem být ve stresu, že se mi nějaké fotky nepovedou nebo něco nestihnu vyfotit. Níže přikládám fotky na ukázku. Snad se Vám budou líbit :)

Tady jsme spali







Petr je včelař. Hosti od novomanželů dostali med :) 










No jo, detaily, to je moje :) 







Ségry :)




Ženich se svým svědkem

Lucky sourozenci

Peťa už vyhlíží :)






















Tuhle fotku mám moc ráda :)







Děti byly rozkošné :) 








Zakázané ovoce je nejlepší :D




,,Tak co, dám si ještě?"

,,Ale jooo."






S taťkou :) 💚

Malý fotbalista :) 








Společný tanec
















S nevěstou 💗


Znáte tento postup při předávání kytice? Lucka měla zavázané oči, stříhala provázky holkám, které chodily okolo. Která zůstala jako poslední, dostala kytku.



Děkuji za přečtení! Mějte se krásně :) 




Komentáře

  1. Jóó, nějaké fotky jsem už viděla, ráda jsem se koukla na další :) Nevěsta je kouzelná a jsou moc hezký pár! Fotky se ti povedly :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky, moc pěkná svatba :) my byli v červenci a kytice byla podobným způsobem, jen nevěsta neměla zavázané oči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Karamelko :)! Já takový postup viděla poprvé :)

      Vymazat
  3. Moc krásná svatba :) Líbí se mi přírodní výzdoba :) Přiznám se, že tento způsob předávání kytice neznám, ale aspoň se kytice neponičí při házení :) Na svatbě jak jsme byli my, tak se při házení kytice nevěsta otočila a šla mi kytici přímo předat. Bylo to moc hezké a milé :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem tenhle způsob viděla poprvé, ale přesně jak říkáš, aspoň se kytice neponičí :) Jee, to je krásné! Kdy bude svatba? :D

      Vymazat
  4. Krásně fotíš! Hrozně se mi líbí ty moenty, to jsou nejhezčí fotky😃 A ten malý klučík s tou slenici šampáňa, ten je boží😂 A nevěstě to moc slušelo! Jsem ráda, že tento Petr a Lucie mají optimističtější osud, než ti dva v knížce 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Taky mám ráda momentky. Děti byly boží <3 krásně se fotily :) přesně :D ještě, že je to jinak!

      Vymazat
  5. Manželé vypadají hodně mladě, tipoval bych je max. na 20, slečnu možná o rok starší? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oba jsou starší než já. Peťa dodělal doktora, je mu 26, Lucka má ještě jeden rok, takže je o rok mladší. Jsme od sebe o dva roky.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky