Listové řezy s pudinkovým krémem

 Ahoj, dnes mám pro Vás další recept, tentokrát z kalendáře. Zkoušela jsem ho zatím jen jednou. Je tam bohužel hodně cukru, takže klidně trochu odeberte. Příště dám méně mléka, protože krému bylo opravdu hodně. Recept přepíšu, jak byl, můžete popř. upravovat.

2 plátky (á 250 g) listového těsta rozválíme na velikost plechu (lze koupit rozválené s více gramy, ale to vůbec nevadí), propícháme vidličkou, upečeme, 180°C cca 10 min., necháme vychladnout. 


Krém: 

  • 3 hrníčky mléka
  • 5 lžic krupicového cukru
  • 1 balíček vanilkového cukru
  • 2 balíčky vanilkového pudinkového prášku
  • 2 žloutky

  • 1 kostka másla


V mléce rozmícháme krupicový a vanilkový cukr, pudinkový prášek a žloutky. Za stálého míchání vaříme do zhoustnutí. 

Máslo vyšleháme do pěny a postupně do něj zašleháme prochladlý pudink. 

Jeden upečený plát potřeme krémem (můžeme proložit i ovocem - neprokládala jsem, ale určitě to může být dobré), přiklopíme druhým plátem, upravíme a necháme v chladu dobře ztuhnout. Hotový moučník pocukrujeme. 

Dobrou chuť! :)





Komentáře

  1. To bych si hned dala! Teď do těch tepel je to ideální moučník :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. To se super nápad, pudinkové buchty jsou stejně nejlepší, prototže pudinku není nikdy dost! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je recept přímo pro mne. Nejraději mám recepty, kde se všechno zamíchá v míse na lije na plech a je hotovo. Tohle je jednoduché a s pudinkem to určitě skvěle chutná. To asi vyzkouším, díky za tip 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač :)! Jsem ráda, že se líbí. Pak dej vědět, jak ti chutnala ;)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky