Tvarohový koláč

 Ahoj, máme tu léto a s ním i sezónní ovoce, proto mám pro vás další další recepty, jak jsem slíbila na jaře. Dnes se podíváme na tvarohový koláč. 


Piškot: 

  • 1 hrnek polohrubé mouky
  • 1/2 hrnku rozpuštěného másla
  • 1/2 hrnku mléka
  • 1/2 hrnku cukru
  • 1/2 prášku do pečiva
  • 1 vejce


Rozmixovat a nalít do vymazané a vysypané kulaté formy. 


Tvaroh: 

  • 250 g tvarohu
  • 1 vanilkový cukr
  • 1/4 hrnku smetany ke šlehání 
  • 1 vejce


Rozmixovat a nalít na těsto, poté přidat ovoce, já přidala jahody, ale je možné i jiné ovoce (např. maliny apod.)


Vyhřátá trouba, 180°C cca 40 min. 


Dobrou chuť :)!






Komentáře

  1. Tvarohové koláče milujeme, liju je na plech a navrch dávám rovnou kilo tvarohu :D.

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá chutně :) u nás ale jahody nepřežijí tak dlouho, abych je stihla dát do buchty .D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá fantasticky :) Podobné koláče mám ráda, asi před měsícem jsem si konečně na ně koupila i formu, tak bych mohla vyzkoušet i tento :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohou se místo jahod přidat klidně švestky, maliny apod. Je to jedno :)

      Vymazat
  4. Koláč se ti opravdu povedl ♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, ten vypadá fakt mňamózně! Takové já ráda. Škoda, že teď tvaroh nemůžu :( Ale jednou si ho jistě dám :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky