Ahojky !

Ahojky, tak už mám jméno pro černého Schleicha -> Barny . Co na to říkáte? Omlouvám se, ale na povídku Hříbě nemám teď nějak čas, ale určitě příští týden tady bude další kapitola Hříbě .

V pátek jsem si půjčila knížku, do které mám napsat kapitolu ( ne přesně že vezmu propisku a napíšu to do knížky :D to opravdu ne :D, ale že jim napíšu kapitolu ) . Včera jsem tu knížku přečetla :). Zítra se ve škole rozhodne, jak mám tu kapitolu psát a tak dále .

Už nevím co mám psát :D.

Dneska se asi budu učit. Ve škole budeme psát každou hodinu matiky písemku :/ :( :/. Achjo. Snad to zvládnu.

Co jsem dělala včera ? ! -> četla, četla, četla :D, skoro celou dobu jsem si četla :D. Odpoledne jsem jela na kole na sraz veteránů :). Bylo to super. Malovali tam i na obličej. Tak mám pomalovaný obličej. Poté jsem šla k tetě. Šla jsem já a moje sestra Hanča s Bojarem ( psem kterého mají ) na procházku. Šli jsme kolem naší babičky a dědečka, tak jsme se tam ukázali. Potom jsme šli zase zpátky k tetě. Bylo to super :). Potom jsem jela na kole domů. Doma jsem si četla, četla , četla :D.

Omlouvám se, jestli vás tento článek nudí, ale musela jsem se vypsat.

Ve škole je to docela dobré.

Annnie, Andy, Barnie, CMko, Schleich, Kylie se mají dobře.

Jaké je u vás počasí?!

Tady je sychravo.

Mějte se hezky !

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky