Jsem moc šťastná !

Ahojky, jsem mooooooc šťastná !!!! Ani mi nepřipadá, že je 13. pátek ! Proč?! Protože už mám SCHLEICHY ! Ještě jsem je neviděla, jsem u babičky a u dědečka. Schleichové jsou doma. Ale za chvíli si pro mě přijedou rodiče. Takže uvidím Schleichy. A ještě pojedu dneska do Znojma a ještě ..... že jsem ve škole dostala od naší paní češtinářky takovou knížečku ( (Ne)obyčejný kluk ) a papír. Že můžu do té knihy napsat jednu kapitolu. Když vyhraju tak naše třída pojede na víkend do Českého Švýcarska a pro školu roční předplatné regionálních novin Deník . Takže mi držte palce, ať to zvládnu :-). Snad se zúčastním. Dneska nebo zítra sem dám fotečky Schleichů. Teď jdu do knihovny si půjčit knížku (Ne)obyčejný kluk. Nevím, asi nevyhraju. Ale aspoň se snad zúčastním. Mějte se hezky ! Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky