Ranní vyjížďka :3 !

Ahoj, dneska jsem vstávala v 6:30 , v pohodě :), ráda vstávám brzo. Nasnídala jsem se, oblekla jsem se a přijel si pro mě domů David a vyzvedli jsme ještě Vandu ( kamarádku která jezdí také na koních ) a pak jsme jeli do stáje :). Ve stáji jsme dali koníkům snídani, vyčistili jsme je, nasedlali a nauzdili jsme je a jeli jsme na vyjížďku :3. Jela jsem na Forestíčkovi, zlatíčko nejvetší :*. Krásně cválal, v nějakých chvílích mi to připadalo jako Velká pardubická :D, ale byl hodně opatrnej abych nespadlo a hodně hodnej, takže vše bylo ok :***. David jel na Lejdy a Vanda jela na Ántý. Hodněkrát jsme i cválali :), bylo to super. I jsme koníkům namočili nožičky v rybníku. Bylo to fajn :3 ! V ranním sluníčku, rosa :**** :D. Jak se máte vy ? Já se mám suprově :)! Mějte se hezky ! Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky