Stáj !

Ahojky !

Jak se máte !

Já se mám suprově !

Dneska jsem byla v jiné stáji. Do tamté stáje ( předchozí stáje ) už chodit nebudu. Nebudu tady rozebírat proč.

Asi v jednu hodinu odpoledne jsme ( já, Hanča ( moje sestra ) , moje mamka a pán který v té jiné stáji má koně ) přijeli do jiné stáje.

Odvedli jsme koníky z výběhu do boxu.
Čistili jsme.
Nasedlali a nauzdili jsme.
Vydali jsme se na projížďku.
Bylo to super :-).
Ikdyž koník na kterém jsem jela Forest dělal někdy když jsme nacválali kozlíky :D ale jenom někdy. Forest je mazlík hodný.
Hanča jela na Grand Lady ( nevím jak se Grand Lady přesně píše ) -> Lejdynka.
Pán který v té jiné stáji má koně jel na Grand Eantie ( nevím jak se přesně Grand Eantie píše ) -> Antí.
Bylo to super.
Na projížďce jsme byli asi tři hodiny.
Potom jsme koníky odsedlali.
Pustili do výběhu dali jsme jim jablka.
Uklidili sedla.
Umyli jsme udidla.
Uklidili jsme udidla a uzdečky.
Potom jsme si umyli ruce.
Napili se.
Jeli domů.
Bylo to super !

Komentáře

Oblíbené příspěvky