VÝLET !

Ahoj :)! Dneska úplně super den! Byla jsem na vyjížďce s koníkama! Bylo to super :****!!!! Jela jsem na Forískovi :***** ( Forestovi ) je to mazlíík :**** hodnej :)))))**** . Hanča ( moje sestra ) jela na Lajdy :) ( píšu to jak se to čte, ty jména koní ) :))))) a David ( pán ke kterému chodím jezdit ) jel na Ántý :)))). Bylo to super! Forestíček byl upe v pohodě :*****, krásně klusal, krásně šel a krááááásně cválál :3! Fakt super :****! Zejtra možná jedu zase, ale nevím to jistě. Když jsme dojeli do stáje, přijeli tam Davidovy známí, tak jsme je povozili :). Pak šla Hanča na skokové soustředění a já jsem s Davidem jela mu pomoct s jabkama. Bylo to super ! Pak mě David dovezl domů. BYLO TO SUPER !

Annie a Andy a Blesk a Barny a CMko a Kylie se mají dobře.

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky