Novinky :)!

Ahoj ! !

Takže dneska jsme ve škole psali písemku z matiky :/... Dneska jsem dostala ve škole jedničku. Už bude těch písemek víc a víc :/... Máme povinnou četbu, už mám skoro všechny knížky do povinné četby přečtené :D. Ne, nechci vás zahrnovat jenom školou.

Ještě musím napsat příběh Hříbě, vymyslet kapitolu do knížky, učit se a tak dále... Je toho moc ://. Fakt moc nestíhám, omlouvám se.

Konečně jsem stáhla ZAV :D. To je do administrativy psaní na klávesy. Tak jdu ,,pařit" :DDD. Ne to ne, jenom si jdu zkusit psát všema deseti na klávesnici. Pak si jdu číst. Jdu vás oběhnout.

Je tady počas takové mno, chvilku svítí sluníčko, potom jsou zase mraky... A fouká ://.

Snad vyfotím koníky ( Barnyho, Bleska, Annie, Andyho a CMko ) .

Už nevím co mám psát :D.

Jo už vím co mám psát :D... Křečci se mají suprově :-). Já se mám fajn, až na školu :/.

Statistiky :

Navstevnost za minuly tyden (9.9. 2013 - 15.9. 2013) je:
Pondeli: 15
Utery: 15
Streda: 18
Ctvrtek: 15
Patek: 15
Sobota: 27
Nedele: 26

Celkem: 131

Mějte se fajn :)! Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky