Challenge ( 11. ) Moje sběratelské začátky - můj první trapas

Jejda, tak to nevím, jestli si vzpomenu :D. Trapasů bylo hodně, ale první trapas :D ?! Tak to opravdu nevím. Ale měla jsem trapas např.: Že přede mnou jelo auto, já jsem jela z kopce na kole, za mnou jel náklaďák a najednou to auto přede mnou prudce zabrzdilo a já jsem spadla s kola :D. Nějaký pán se začal zajímat, jestli mi nic není a nějaká paní mi řekla, že mi spadlo světlo od kola. No fakt ,,super". Náklaďak za mnou se mi naštěstí vyhnul. Měla jsem myslím asi jenom velkou modřinu na mojem kolenu.

Jela jsem z kopce na kole, tak se tak dívám a najednou mi spadne blatník :D. Asi za 200 metrů zastavím. A najednou mi nějakem pán nebo nějaká paní říká, že mi nějakej pán sebral blatník ( nebo tak něco říkal nebo říkala ) . Jedu se tam podívat a on můj blatník od kola sbírá mlj taťka :D. To jsem měla štěstí.

Komentáře

Oblíbené příspěvky