Čím chci být?

Ahoj, určitě vás zajímá, čím tedy chci být. Chci pracovat jako učitelka v mateřské školce. Moc mě to s dětmi baví:). Možná jste si všimli, že moje ohlávka je taková divná, ona je dvou barevná :D, pro všechny jsem vyrobila jedno barevnou, a když už jsem chtěla si vyrobit i pro sebe ohlávky, ejhle, měla jsem půlku hotovou a došla kůže :D:/, takže jsem vzala takovou šedivou, a tak je to dvou barevná ohlávka :D. Ale nebojte, jinak máte všichni jednobarevnou ;). Někteří máte černou, a někteří hnědou. Doufám, že to nevadí.
Haník už vyrábí dárečky, takže v pondělí je odešleme :).
Zítra chci jít fotit, snad nezapomenu, protože chci mít nějaké zimní fotečky.
Asi vás bude zajímat, co jsem dostala na vysvědčení. Je to nejhorší vysvědčení v mém životě :(, dostala jsem šest dvojek, ale vyznamenání mám.
Mějte se krásně! Ahoj!

Komentáře

Oblíbené příspěvky